کد خبر : 12905
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 13:45
-

پروژه جنجالی مالچ پاشی در شنزارهای بیت کوصر به دستور دادستان متوقف شد

پروژه جنجالی مالچ پاشی در شنزارهای بیت کوصر به دستور دادستان متوقف شد

شبکه خبری خوزستان// پس از کش و قوس های فراوان و اعتراضات مکرر کنشگران محیط زیستی استان نسبت به پروژه مالچ پاشی در شنزارهای منطقه بیت کوصر، این پروژه صبح امروز با دستور موقت دادستان دشت آزادگان متوقف شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، بالاخره پس از مدتها و با پیگیری شورای هماهنگی تشکل های

شبکه خبری خوزستان// پس از کش و قوس های فراوان و اعتراضات مکرر کنشگران محیط زیستی استان نسبت به پروژه مالچ پاشی در شنزارهای منطقه بیت کوصر، این پروژه صبح امروز با دستور موقت دادستان دشت آزادگان متوقف شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، بالاخره پس از مدتها و با پیگیری شورای هماهنگی تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان  و تلاش سمن های عضو این شورا و اقدام قضایی انجمن دیده بان جلگه سبز از ادامه پروژه جلوگیری و حکم تعطیلی پروژه مالچ پاشی با حکم دادستان شجاع و انقلابی دشت آزادگان صادر شد. مالچ پاشی در منطقه “بیت کوصر” در نزدیکی بستان به دلیل دارا بودن پوشش گیاهی و جانوری ارزشمند مورد اعتراض جمعی از فعالان محیط زیست قرار گرفته بود و شورای هماهنگی تشکل های محیط زیستی استان نیز ضمن محکوم نمودن این اقدام مخرب و غیرمسئولانه خواستار توقف مالچ پاشی و رسیدگی فوری نهادهای نظارتی شده بودند. از این رو پیگیری های حقوقی و ارائه ادله و مستندات کافی به مراجع قضایی موجب گردید تا این پروژه با حکم دادستان دشت آزادگان متوقف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.