کد خبر : 12565
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 10:14
-

پایگاه پدافند هوایی جنوب غرب کشور ضدعفونی شد / آسایشگاه سربازان مرتبا تنظیف می‌شود

پایگاه پدافند هوایی جنوب غرب کشور ضدعفونی شد / آسایشگاه سربازان مرتبا تنظیف می‌شود

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور گفت: تمام اماکن پایگاه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شدند و تاکنون هیچ گزارشی از ابتلا به ویروس کرونا در پایگاه منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور نداشته‌ایم. امیر سرتیپ دوم سعید اختری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رامشیر اظهار داشت: با شیوع ویروس جدید

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور گفت: تمام اماکن پایگاه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شدند و تاکنون هیچ گزارشی از ابتلا به ویروس کرونا در پایگاه منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور نداشته‌ایم.
امیر سرتیپ دوم سعید اختری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رامشیر اظهار داشت: با شیوع ویروس جدید کرونا در سطح کشور و بالا رفتن آمار مبتلایان به این ویروس ،منطقه پدافند هوایی جنوب غرب به منظور پیشگیری و جلوگیری از گسترش این ویروس اقدام به ضدعفونی نمودن قسمت های مختلف این یگان کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور افزود: ضمن آموزش راه‌های پیشگیری به صورت روزانه، یک تیم پایش سلامت بصورت ۲۴ ساعته در قرارگاه سربازی این پایگاه مستقر شده و بیمارستان منطقه نیز در اقدامی به موقع با ایجاد ایستگاه سلامت در ورودی درب دژبانی یگان، تمام کارکنان پایور و خانواده هایشان و کارکنان وظیفه را مورد آزمایش کرونا قرار می‌دهد.

اختری تصریح کرد: با همکاری سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی منطقه علاوه بر نصب پوستر های آموزشی و پخش تراکت ها در سطح منطقه، دستکش های یکبار مصرف تهیه و در اختیار پرسنل کادر و وظیفه گذاشته شده است.

وی گفت: آسایشگاه‌های سربازی نیز به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند‌ و تاکنون هیچ گزارشی از ابتلا به ویروس کرونا در پایگاه نداشته‌ایم و اقدامات پیشگیرانه ادامه خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.