کد خبر : 36423
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 15:22
-

رییس سازمان قضایی نیروی‌های مسلح خوزستان معارفه شد

رییس سازمان قضایی نیروی‌های مسلح خوزستان معارفه شد

اهواز – شبکه خبری خوزستان – رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان روز سه‌شنبه در آیینی با حضور رییس سازمان قضایی نیروی‌های مسلح کشور معارفه شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این آیین گفت: نیروهای مسلح باید بر خود ببالند که برای حفاظت از انقلاب برگزیده شده‌اند و باید همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب با ادامه راه امام خمینی (ره) همه توفان‌ها را چون نسیمی تلقی می کنند، هرگز خم به ابرو نیاورند.

حجت‌ الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان افزود: امروزه در منطقه آشوب‌زده غرب آسیا با تحمیل درگیری‌های دشمن و در راس آنها رژیم رژیم صهیونیستی و آمریکا ایران امنیتی بی مثال دارد.

وی امنیت ایران را مرهون نیروهای مسلح و امنیتی دانست و ادامه داد: بزرگترین رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح حفظ سلامت نیروهای مسلح است و در این زمینه پیشگیری یکی از اصول اساسی فعالیت در این سازمان است.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نسبت به سراسر دنیا دارای کمترین جرم است که این مهم مرهون تلاش فرماندهان، روحانیت نمایندگی‌های ولی‌فقیه و عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح است که خویشتنداری ، عزت نفس و تواضع را به نیروهای مسلح آموزش داده‌اند.

در این آیین یوسف مسیبی آلاشتی با حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین پورخاقان، به عنوان رییس جدید سازمان قضائی نیروی‌های مسلح خوزستان معرفی شد.

مسیبی سمت‌های مختلفی از جمله مستشار دادگاه تجدیدنظر سازمان قضایی تهران و ریاست سازمان قضایی نیروی‌های مسلح استان یزد و دادستان نظامی هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

همچنین علی افتخاری رییس قبلی سازمان قضایی نیروی‌های مسلح خوزستان نیز که سابقه معاونت قضایی رییس‌کل دادگستری خوزستان را در کارنامه کاری خود دارد اردیبهشت امسال از سوی رییس سازمان قضایی نیروی‌های مسلح کشور به عنوان معاون قضایی این سازمان و سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران منصوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.