کد خبر : 22564
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 18:32
-

آژیر قرمز کرونا در شهرستان اندیمشک به صدا در آمد

آژیر قرمز کرونا در شهرستان اندیمشک به صدا در آمد

آژیر قرمز کرونا در شهرستان اندیمشک به صدا در آمد.   رییس مرکز بهداشت اندیمشک خبر داد با افزایش تعداد موارد مثبت و بستری بیماران کرونا در شهرستان و مصوبه ستاد کرونا، با همکاری ادارات و احدهای امدادی ، آژیر قرمز این بیماری در خیابان های شهر اندیمشک به صدا در آمد.   به گزارش

آژیر قرمز کرونا در شهرستان اندیمشک به صدا در آمد.

 

رییس مرکز بهداشت اندیمشک خبر داد

با افزایش تعداد موارد مثبت و بستری بیماران کرونا در شهرستان و مصوبه ستاد کرونا، با همکاری ادارات و احدهای امدادی ، آژیر قرمز این بیماری در خیابان های شهر اندیمشک به صدا در آمد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ، مهندس فریدون کاظمی رییس مرکز بهداشت با بیان این مطلب افزود: متاسفانه مسافرت ها و حضور در تجمعات و عدم توجه برخی از همشهریان به پروتکل های بهداشتی باعث شده وضعیت اضطراری بیماری کرونا، در شهرستان رقم بخورد.

 

مهندس کاظمی افزود:در صورت ادامه این روند و حضور در تجمعات و مهمانی‌های غیر ضروری توسط همشهریان، شرایط در روزهای پیش رو سخت تر خواهد شد.

 

وی با اشاره به خستگی کادر بهداشت و درمان و تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان افزود: تقارن بیماری آنفلوآنزا و بیماری کرونا در فصل سرما شرایط بحرانی و حساسی بوجود خواهد آورد.

 

رییس مرکز بهداشت اندیمشک در پایان از همه همشهریان درخواست کرد اهتمام ویژه ای به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک در بیرون از منزل و رعایت فاصله اجتماعی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.