کد خبر : 22322
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 0:57
-

ویژه و مهم | ۲۵۷کیلوگرم تریاک در استان خوزستان کشف شد

ویژه و مهم | ۲۵۷کیلوگرم تریاک در استان خوزستان کشف شد

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۵۷کیلوگرم تریاک در چند عملیات پلیس استان خبر داد و گفت‌: در این باره ۴قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

سردار سید محمد صالحی در بیان جزئیات این عملیات‌ها اظهار داشت:‌ با ادامه یافتن طرح‌های پیشگیرانه پلیس و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ در شهرستان اندیمشک مطلع شدند.

وی افزود: با ادامه یافتن تحقیقات، توزیع‌کننده موادمخدر شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل وی مقدار ۱۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان خوزستان با اشاره به دیگر عملیات پلیس استان گفت: ‌در این عملیات نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار صالحی خاطر نشان کرد:‌ در بازرسی انجام شده از این خودرو مقدار ۸۵ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و راننده و سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان خوزستان در ادامه بیان داشت: در سومین عملیات نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام تحقیقاتی، از جابجایی مقادیری مواد مخدر با یک دستگاه تانکر حمل گاز، از سوی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر مطلع شده و او را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند.

وی اظهار داشت: با تکمیل اطلاعات، سرانجام در عملیاتی، خودروی حامل مواد مخدر شناسایی و متوقف و ‌در بازرسی انجام شده از آن، مقدار ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تأکید بر وجود عزم راسخ پلیس استان در مبارزه هدفمند و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر افزود: ۴ متهم دستگیر شده در این عملیات‌ها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.