کد خبر : 30775
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 8:36
-

محیط زیست

شانا

ویژه و مهم | هرگونه توسعه در کشور باید منوط به حفظ محیط زیست باشد

ویژه و مهم | هرگونه توسعه در کشور باید منوط به حفظ محیط زیست باشد
کار انقلابی به معنای بی‌نظمی نیست و پیشرفت در کارها فقط با نظم و انضباط ممکن است و اگر در جایی لازم بود از راه میان‌بر استفاده شود، آن هم باید بر پایه راهکار قانونی انجام شود.

رئیسی: هر توسعه‌ای در کشور باید منوط به حفظ محیط زیست باشد

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس‌جمهوری گفت: هرگونه توسعه در کشور باید منوط به حفظ محیط زیست باشد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از شانا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی، عصر روز یکشنبه، یازدهم مهرماه در نشست هیئت دولت با تأکید بر ضرورت حاکمیت انضباط مالی در همه دستگاه‌های دولتی گفت: کار انقلابی به معنای بی‌نظمی نیست و پیشرفت در کارها فقط با نظم و انضباط ممکن است و اگر در جایی لازم بود از راه میان‌بر استفاده شود، آن هم باید بر پایه راهکار قانونی انجام شود.

 

وی با اشاره به وعده دولت سیزدهم برای افزایش صادرات غیرنفتی و حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید همه تلاش خود را برای توسعه صادرات غیرنفتی به ویژه به کشورهای همسایه به‌کار گیرند.

 

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: حمایت قانونی، حقوقی و قضایی از سرمایه‌گذاری باید به بهترین نحو صورت گیرد تا سرمایه‌گذاران و به ویژه ایرانیان خارج از کشور در عمل ببینند که ایران امن‌ترین و بهترین نقطه برای سرمایه‌گذاری است.

 

رئیسی با تأکید بر تضمین امنیت سرمایه، سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در کشور، بیان کرد: دولت به بهترین شیوه، نقش خود را در تسهیل سرمایه‌گذاری ایفا خواهد کرد و ضوابط پیچیده اداری باید از مسیر سرمایه‌گذاری برچیده شود.

 

وی با تبریک و خوشامد به رئیس جدید سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: هرگونه توسعه در کشور باید منوط به حفظ محیط زیست باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.