کد خبر : 37330
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 22:16
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان:حادثه تروریستی ایذه نشانه یاس دشمنان است

نماینده ولی فقیه در خوزستان:حادثه تروریستی ایذه نشانه یاس دشمنان است

اهواز – شبکه خبری خوزستان – نماینده ولی فقیه در خوزستان به دنبال حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه با صدور پیامی نوشت:این حمله وحشیانه که قلب و روح ملت ایران اسلامی را از کوچک و بزرگ به غم و درد می آورد نشانه ای دیگر از یاس و نامیدی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در پیام خود که رونوشت آن در اختیار شبکه خبری خوزستان قرار گرفت آورده است:حمله خبیثانه و ظالمانه و بس ناجوانمردانه توسط عوامل تروریستی و ملعون در شهرستان ایذه که منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از حافظان امنیت و هموطنان عزیز و شریفمان شد بسیار موجب تأثر و غم و اندوه فراوان گردیده است.

وی در این پیام افزوده است:این مصیبت ها آن گاه آسان می شود که با سرعت هر چه بیشتر عاملان اصلی و فرعی این جنایت توسط مسوولان شناسایی و دستگیر شوند و به سزای عمل وحشیانه خود برسند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیام خود آورده است: اینجانب این مصیبت را به امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب دامت برکاته و خانواده شهدا و مردم ولایتمدار ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه خوزستان و خصوصا مردم عزیز و انقلابی شهرستان ایذه تسلیت عرض می کنیم و برای شهدا طلب مغفرت و خانواده شهدا صبر و برای مجروحان سلامتی و عافیت را از خداوند سبحان خواستارم.

در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، پنج نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.