کد خبر : 31139
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 7:34
-

اخبار اهواز

ایرنا

ویژه و مهم | رفع مشکلات شهر اهواز نیاز به کار جهادی است / نماینده حقوقی هر نهاد باید موارد حقوقی آن مجموعه را رصد و پیگیری کند

ویژه و مهم | رفع مشکلات شهر اهواز نیاز به کار جهادی است / نماینده حقوقی هر نهاد باید موارد حقوقی آن مجموعه را رصد و پیگیری کند
شهرداری اهواز و دیگر شهرهای استان در بحث بدهی و طلب های مجموعه خود کارگروهی را تشکیل داده اند و نحوه پرداخت بدهی و دریافت مطالبات در این کارگروه ها بررسی و راهکارهای مناسب برای آن ها اتخاذ می شود ضمن اینکه تلاش می شود پرونده حقوقی کمتری در این خصوص تشکیل شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان :

برای رفع مشکلات شهر اهواز نیاز به کار جهادی است

 

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان این که برای رفع مشکلات شهر اهواز نیاز به کار جهادی است گفت: نماینده‌های حقوقی شهرداری‌ها ، سازمان‌ها و ادارات در پیگیری مشکلات حقوقی مجموعه خود از حالت انفعالی خارج شوند و فعال‌تر باشند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل ایرنا و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در دیدار با شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز بیان کرد : نماینده حقوقی هر نهاد باید موارد حقوقی آن مجموعه را رصد و پیگیری کند و تلاش کند تا خسارت مالی و معنوی کمتری به آن مجموعه وارد شود چرا که این مجموعه ها متعلق به تمام مردم هستند.

 

وی ادامه داد : شهرداری اهواز و دیگر شهرهای استان در بحث بدهی و طلب های مجموعه خود کارگروهی را تشکیل داده اند و نحوه پرداخت بدهی و دریافت مطالبات در این کارگروه ها بررسی و راهکارهای مناسب برای آن ها اتخاذ می شود ضمن اینکه تلاش می شود پرونده حقوقی کمتری در این خصوص تشکیل شود.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار داشت : همچنین انتظار داریم شهرداری ها نظارت کافی و دقیق در برگزاری مناقصه ها داشته باشند و حتما باید با متخلفان در خود مجموعه برخورد شود که در این صورت دیگر نیازی به ارجاع آن به دادگستری نخواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین مرادی گفت : در بحث فساد درونی، این اتفاق در هر دستگاهی که باشد باید با جدیت و قاطعیت با آن مبارزه کرد و شهرداری نیز از این مسئله مستثنی نیست، همچنین شهرداری ها باید با افرادی که به اموال مردم خسارت وارد می کنند، با جدیت برخورد و این موضوع را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

 

رئیس دستگاه قضا در استان خوزستان اظهار کرد: شهردار و شورای شهر اهواز باید بستر را برای جذب سرمایه گذار جهت ساخت و تکمیل پروژه های این شهر فراهم کنند تا ضمن توسعه و آبادانی شهر، شاهد پروژه های نیمه تمام در این کلانشهر نباشیم.

 

وی تصریح افزود : هدف دادگستری خوزستان، خدمت به مردم است لذا در راستای رفع مشکلات مردم تا جایی که قانون اجازه می دهد از مجموعه ای که برای رفع مشکلات و معضلات مردم تلاش کند، حمایت می کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با بیان این که هر کمکی برای رفع مشکلات و معضلات شهری به شورا یا شهرداری صورت گیرد، در واقع کمک به مردم است، ادامه داد: دستگاه قضایی خوزستان سال گذشته با تعامل و همکاری شهرداری اهواز و بخش خصوصی برای رفع مشکل جمع آوری پسماند در جهت راه اندازی سایت جمع آوری پسماند صفیره اهواز تلاش و مساعدت های لازم را انجام داد.

 

وی گفت : همچنین این دادگستری در سایر مسائل و مشکلات مردم مانند آبگرفتگی معابر و خیابان های اهواز و دیگر شهرهای استان، محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، سنددار کردن منازل اهالی کوی مدرس ورود کرد و نتیجه مطلوبی نیز به دست آمد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.