کد خبر : 12216
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 8:25
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان: ۴۱ نقطه محروم در اهواز شناسایی می‌شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان: ۴۱ نقطه محروم در اهواز شناسایی می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: ۴۱ سال از انقلاب گذشته، بنا داریم ۴۱ نقطه محروم از اهواز را انتخاب و شناسایی کنیم و در اسرع وقت یک مسجد را محور قرار دهیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امروز در دیدار جمعی از گروه‌های جهادی و جهادگران

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: ۴۱ سال از انقلاب گذشته، بنا داریم ۴۱ نقطه محروم از اهواز را انتخاب و شناسایی کنیم و در اسرع وقت یک مسجد را محور قرار دهیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امروز در دیدار جمعی از گروه‌های جهادی و جهادگران مناطق‌ محروم در شهرستان اهواز اظهار داشت: فعالیت جهادی یکی از حلقه‌های مفقوده است. در دیدار اخیر اقشار بسیج با مقام معظم رهبری نیز ایشان تأکید کردند که مساجد فعال شوند.

وی افزود: مناطق گوناگون در اهواز به‌شدت نیاز به حضور نیروهای جهادی دارد و با وضعیت کنونی نمی‌توان معضلات مردم را کم کرد.کار جهادی درحال حاضر در خوزستان است و شهید سلیمانی نیز می‌فرمود سوریه شما در خوزستان است‌‌. درزمینه فرقه‌های نوظهور، اگر در ایران اسلامی حکومت اسلامی پیاده شود افراد منحرف تسلیم می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: حلقه‌های مفقوده فراوانی در خوزستان وجود دارد که نخستین آن قرارگاه فرهنگی است. مأموریت ما‌ ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی است. نُه ماه از حضور بنده می‌گذرد و بیشتر درگیر کارهای پیش‌پاافتاده هستیم. کارهای بسیاری بر زمین‌مانده که اگر در این جبهه موفق شویم در جبهه مباحث فرهنگی نیز موفق خواهیم شد.

موسوی‌فرد عنوان کرد:رهبری بر نخبه پروری تأکید داشته و باید در این جهت دست‌به‌دست هم داد و مطالبه به‌حق رهبری را محقق کرد. رهبری همچنین فرمودند که مباحث معرفتی را برای این گروه گذاشته و در مباحث مختلف آزمایش شوند که درحال حرکت به این سمت‌وسو هستیم.

وی با بیان این‌که موضوع‌های گوناگون را در دفتر فعال کردیم اما مطلوب نیست و باید بخش‌های مختلفی را فعال کرد گفت:۴۱ سال از انقلاب گذشته، بنا داریم ۴۱ نقطه محروم از اهواز را انتخاب و شناسایی کنیم و در اسرع وقت یک مسجد را محور قرار دهیم. در همین راستا کمیته مرکزی تشکیل و آمایش و شناسایی ۴۱ نقطه صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: تقسیم‌کار برای طلاب مدارس حوزه‌های عملیه مختلف باید در ۴۱ منطقه صورت گیرد و این بهترین کار فرهنگی در میان مردم است.کار گسترده را از کوی مندلی شروع خواهیم کرد. قصد داریم یک محله به معنای واقعی شیک و استاندارد ایجاد کنیم. در مرحله اول عمدتاً به دنبال استفاده از ظرفیت مسئولان هستیم. به‌تمامی نیازهای منطقه باید توجه کرد و باید از ظرفیت خود مردم نیز استفاده کرد.
موسوی‌فرد گفت: در این‌گونه مناطق مجموعه‌های مختلفی مثل کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اشتغال و همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند که از این طریق به دنبال تحقق شغل ثابت در مناطق مختلف هستیم.در مناطقی مانند کوی ملاشیه و دیگر نقاط ورودی، باید محل ورود مسافران و مردم به اهواز نیز موردتوجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از سفرها به پایتخت نیز، جذب اعتبارات برای استان است که در اختیار مجموعه‌ها قرار گیرد تا بتوانند کار کنند. شرکت‌های نفتی را وارد کارکرده‌ایم و اعلام کرده‌اند که تجهیزات لجستیکی را در اختیار قرار می‌دهند. تمام تلاش بنده این است که امکانات مرکز را برای استفاده در این مناطق پای‌کار بیاوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.