کد خبر : 21975
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399 - 12:28
-

خوزستان|مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت آماده جانفشانی هستند/ انتقام عاملان شهادت ۲ نیروی مرزبانی گرفته شد

خوزستان|مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت آماده جانفشانی هستند/ انتقام عاملان شهادت ۲ نیروی مرزبانی گرفته شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مرزبانان در عملیاتی غرور آفرین تعدادی از اشرار مسلح که عاملان شهادت همکاران عزیزمان بودند را به درک واصل و تعدادی از این قاچاقچیان را دستگیر کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

سردار سید محمد صالحی در نخستین  روز از هفته ناجا اظهار داشت: عرض سلام، ادب و احترام دارم خدمت شما مجاهدان فی سبیل الله که با همت و تلاشی مضاعف و انجام کار بی وقفه و شبانه روزی در راستای تامین نظم و امنیت برای مردم عزیز در کربلای ایران، خوزستان قهرمان به انجام وظایف و ماموریت ها می پردازید.

وی افزود: فرا رسیدن ماه ربیع، ماه نزول برکات الهی و ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) و همچنین فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی را به شما عزیزان و آحاد کارکنان نیروی انتظامی استان خوزستان و خانواده‌های محترم و صبورتان که اگر این صبر و شکیبایی آنان نبود، شما در انجام ماموریت‌هایتان این توفیقات را کسب نمی‌کردید.

سردار صالحی بیان داشت: خداوند را شاکر هستیم که حیات ما را در دورانی قرار داد که از نعمت ولایت فقیه برخوردار هستیم و در نظامی افتخار سربازی داریم که در راس آن ولی فقیه و ولی امر مسلمین جهان قرار دارد.

وی تصریح کرد: روز سیزدهم مهر ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام پر افتخار روز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده اما به لحاظ تقارن ماه صفر و ایام اربعین حسینی (ع) و وضعیت خاص ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا با تدابیر سلسله مراتب فرماندهی از امروز ۲۷ مهر ماه با شعار با هم برای امنیت و سلامت آغاز شده و تا دوم آبان ماه با اجرای برنامه های متنوع ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه با توجه به آغاز ماه ربیع و امکان اجرای برنامه های متنوع برای یگانها وجود دارد، بیان داشت: برای حفظ سلامتی همه همکاران تمام برنامه‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا شوند.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان افزود: هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا جلوه های اقتدار کارآمدی، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و عملکرد یکساله خود را که حاصل تلاش و زخمات شما عزیزان است، ایثار و جانفشانی مجموعه کارکنان نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت را برای آحاد جامعه بیان و معرفی کنیم.

سردار صالحی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها از حادثه سیل تا شیوع ویروس منحوس کرونا پیشگام و پیش‌قدم است، گفت: مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در راه حفظ جان و سلامتی هموطنان بخصوص خوزستانی های عزیز به صورت شبانه روزی در حال کار، فعالیت و تلاش هستند.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت ۲ تن از همکاران ما در مجموعه مرزبانی استان خوزستان در روزهای گذشته، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته مرزبانان عزیز طی عملیاتی غرور آفرین تعدادی از اشرار مسلح که عاملان شهادت همکاران عزیزمان می باشند را به درک واصل و تعدادی از این قاچاقچیان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در این عملیات مقادیر قابل توجهی هم مهمات و سایر مواد ممنوعه کشف شد که این پیروزی موجب فخر و مباهات مجموعه فرماندهی انتظامی استان و مرزبانی است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.