کد خبر : 23615
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 15:29
-

ویژه | فشار بر «لالی تایمز» به دلیل انتشار یک خبر و دو توصیه

ویژه | فشار بر «لالی تایمز» به دلیل انتشار یک خبر و دو توصیه

رهبر معظم انقلاب بارها و مکررا بر امر خدمتگزاری مجموعه دستگاه‌های دولتی به مردم تاکید کردند و پاسخگویی ، شفافیت و صحت و سرعت اطـّلاع‌رسانی را لازم می‌دانند و همچنین بر اهمیّت رعایت حقوق و احترام و جلب اعتماد رضایت و مشارکت ارباب‌رجوع اصرار می ورزند. از سویی دیگر، ایشان بر تأثیر رضایت عمومی و

رهبر معظم انقلاب بارها و مکررا بر امر خدمتگزاری مجموعه دستگاه‌های دولتی به مردم تاکید کردند و پاسخگویی ، شفافیت و صحت و سرعت اطـّلاع‌رسانی را لازم می‌دانند و همچنین بر اهمیّت رعایت حقوق و احترام و جلب اعتماد رضایت و مشارکت ارباب‌رجوع اصرار می ورزند.

از سویی دیگر، ایشان بر تأثیر رضایت عمومی و مشارکت مردم در امور در تأمین و تحکیم امنیّت کشور تاکید می‌کنند و بی توجهی به حقوق، احترام، منافع، رضایتمندی مردم را برای اداره و امنیت کشور خطرناک می‌دانند.

*در همین رابطه، رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان فرموده اند: برخورد مسئولین با مردم، باید توأم با همدردی، اخلاق خوش، دلداری و اهتمام به خواسته‌های آنان باشد و از هر آنچه که به دور شدن مردم از حکومت می‌انجامد، اجتناب شود*.

در این راستا، رسانه «لالی تایمز» روز سه شنبه ۱۱ آذرماه در راستای ارتقای مطالبه گری در شهرستان لالی، خبری در رابطه با برخورد نامناسب رئیس یکی از بانک های لالی منتشر کرد. انتشار این خبر همانا و فشار برای برداشتن خبر همانا. فشارهایی که در صورت تداوم و ضرورت، جزئیات دقیق آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

در همین راستا، پس از انتشار خبر، برخی همشهریان با ارسال پیام هایی از برخورد نامناسب رئیس بانک فوق الذکر با خود سخن گفتند و گزارش های دادند.

به همین جهت، این رسانه به دلیل فشارهای زور مدارانه و همچنین نارضایتی تعداد زیادی از شهروندان، *در حال تهیه گزارشی مستند برای ارسال به حراست کل بانک ملی کشور است*.

*در پایان یک‌ توصیه مدیریتی و یک توصیه رسانه ای داریم:*

*توصیه مدیریتی*

با ارباب رجوع به درستی رفتار کنید. اما در صورتی که ارباب رجوع به درستی رفتار نکرد هیچ کارمند و مدیری حق درگیری فیزیکی را ندارد‌. راه حل تماس با نیروی انتظامی است و نه دست به یقه شدن. چنین اقدامی خلاف قانون است.

*توصیه رسانه ای*

اگر مدیر یا نهادی نسبت به انتشار خبر در یک رسانه اعتراضی دارد، به جای تهدید و فشار دو راه حل در پیش رو دارد:

نخست، از آن رسانه و مدیریت آن در مراجع قضایی شکایت کند.

دوم، اگر نسبت بدان خبر اعتراض دارد و یا آن را کذب می داند، با ارسال تکذیبیه یا جوابیه می تواند به اقناع افکار عمومی یا روشن شدن واقعیت کمک کند.

منبع : لالی تایمز
رسانه خبری-تحلیلی لالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.