کد خبر : 33931
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 فروردین 1401 - 21:30
-

مصطفی شکیبافر

ویژه | رییس جمهور از حاشیه ها پرهیز می کند

ویژه | رییس جمهور از حاشیه ها پرهیز می کند
ابلاغ پیام رئیس جمهور از مسجد جامع خرمشهر نمایانگر لزوم ادامه مقاومت و ایثار است.

 

 

حجت الاسلام سید رضا تقوی اظهار کرد: پیام نوروزی رئیس جمهور که در مسجد جامع خرمشهر اعلام شد، دارای نکات مهمی بود. این پیام، پیام امید به جامعه برای رشد و پیشرفت کشور در آینده بود. رئیس جمهور تلاش کرد آینده‌ای روشن را برای مردم ترسیم کند.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور تلاش دارد تا در دولت مردمی مشکلات معیشتی جامعه را حل کند، اظهارداشت: رئیس جمهور در هفت ماه گذشته گام‌های مهمی را برای حل مشکلات مردم برداشته که موجب افزایش امید مردم به حل مشکلات شده است.

 

 

وی با بیان اینکه ابلاغ اولین پیام نوروزی رئیس جمهور از مسجد جامع خرمشهر نکات مهمی داشت، اظهارکرد: خرمشهر در ایام جنگ تحمیلی در اختیار متجاوزان قرار داشت و با ایثار، فداکاری و مقاومت جوانان ملت ایران آزاد شد.

 

 

رییس فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ابلاغ پیام نوروزی رئیس جمهور از مسجد خرمشهر به این معناست که ملت ایران می‌توانند مشکلات خود را با وحدت و یکپارچگی حل کنند، همان طور که در ایام جنگ با وحدت، ایثار، مقاومت و ایستادگی خرمشهر را آزاد کردند.

 

 

ابلاغ پیام رئیس جمهور از مسجد جامع خرمشهر نمایانگر لزوم ادامه مقاومت و ایثار است.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیان پیام رئیس جمهور از مسجد جامع خرشمهر، پیام بزرگی برای ملت ایران مبنی بر لزوم ایثار، مقاومت، آزادی و از خودگذشتگی داشت.

 

 

تقوی ادامه داد: گاهی مکان‌های مهم یادآور یک سلسله از ارزش‌ها هستند. مسجد جامع و شهر خرمشهر در دل خود پیام‌های مهمی دارند. رئیس جمهور مکان مهمی را برای ابلاغ پیام خود انتخاب کرد تا پیام مهمی را به ملت ایران برساند.

 

 

رییس مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش رئیس جمهور برای تعامل با جناح‌های مختلف سیاسی جهت حل مشکلات مردم گفت: آیت الله رئیسی با شعار ایجاد دولت مردمی روی کار آمدند، از ابتدا تلاش کردند از ظرفیت همه مردم برای حل مشکلات کشور استفاده کنند و اعلام کردند که وابسته به حزب و جناح خاصی نیستند و بر همه مردم تکیه کرده‌اند.

 

 

وی افزود: درهای ورود به دولت برای هر کسی که بخواهد مخلصانه برای حل مشکلات مردم تلاش کند باز است و دولت دست آنها را به گرمی می‌فشارد.

 

 

تلاش رئیس جمهور برای استفاده از ظرفیت همه جناح‌های سیاسی

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور از هر گونه دوقطبی سازی و ایجاد حاشیه پرهیز می‌کند، گفت: رئیس جمهور تلاش دارد تا از ظرفیت همه جناح‌های سیاسی برای حل مشکلات کشور استفاده کند.

 

 

وی ادامه داد: عده‌ای توقع دارند همه مشکلات کشور را دولت حل کند که شامل مجموعه‌ای از وزرا در کابینه است. در حالی که کل ملت ایران باید در میدان جهاد برای حل مشکلات کشور و توسعه ایران فعال باشند. نخبگان، متخصصان و افراد باتجربه که می‌توانند نقش بیشتری در حل مشکلات کشور داشتند مخاطب اصلی پیام نوروزی رئیس جمهور هستند.

 

 

رئیس جمهور از دعوا سیاسی، جناح بندی و دوقطبی سازی پرهیز می‌کند.

 

 

تقوی تصریح کرد: سابقه هفت ماهه دولت نشان می‌دهد که رئیس جمهور از هر گونه دعواهای سیاسی، جناح بندی و دوقطبی سازی پرهیز می‌کند و هدف اصلی دولت، حل مشکلات کشور است.

 

 

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم به آفت حاشیه سازی و حاشیه پردازی مبتلا نشده و خود را میراث دار حاشیه‌ها نکرده است. البته عده‌ای تلاش دارند که دولت را به حاشیه‌ها مبتلا کنند اما هوشیاری شخص رئیس جمهور مانع از مبتلا شدن به این مشکلات شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.