کد خبر : 35735
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 تیر 1401 - 19:24
-

ویژه | رهایی زندانی محکوم مالی با همت و پیگیری رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان

ویژه | رهایی زندانی محکوم مالی با همت و پیگیری رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
شبکه خبری خوزستان | محکوم مالی با همت و پیگیری رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از زندان رهایی یافت.

در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش ، معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در اقدامی ارزشمند ، خداپسندانه ، خیرخواهانه و پیگری های مستر در روز تعطیل، زندانی محکوم مالی را از بند زندان رها و به آغوش گرم خانواده بازگرداند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه حل اختلاف استان خوزستان علیرضا باوی پبرامون این ماجرا اظهار داشت: متاسفانه فردی به دلیل بدهی مالی به زندان محکوم شد و مدتی در حبس به سر می برد که پس از بررسی پرونده وی ، بدهی این زندانی توسط خانواده خیر خوزستانی ساکن در تهران پرداخت گردید و با پیگیرهای مستمر و مذاکرات با اجرای احکام در روز تعطیل ، خوشبختانه منجر به رهایی او از بند زندان در همان روز و بازگشت وی به آغوش گرم خانواده شد.

وی افزود: متاسفانه افرادی هستند به دلیل جرائم غیر عمد و بدهی های مالی روانه زندان می شوند ولی قضات ، اعضای شوراهای حل اختلاف ، ستاد صبر ، همیاران صلح در استان و خیرین در این امر ارزشمند ، خداپسندانه و خیرخواهانه ورود و از این قبیل پرونده های فراوانی را به صلح و سازش سوق و محکومان مالی را از بند زندان آزاد و رها می کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بدون تردید این چنین کارها و فعالیت های خیرخواهانه ماندگار است و موجب رضایت و خشنودی خداوند متعال خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.