کد خبر : 25312
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 16:01
-

ویژه | جلسه مشترک ریس تشکلهای بخش کشاورزی دشت آزادگان با دادستان شهرستان

ویژه | جلسه مشترک ریس تشکلهای بخش کشاورزی دشت آزادگان با دادستان شهرستان

به گزارش شبکه خبری خزستان به نقل از روابط عمومی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی دشت آزادگان جلسه مشترک حسین مرمضی ریس تشکلهای بخش کشاورزی با جناب آقای نورزی دادستان محترم ، با عنوان بررسی مشکلات بخش کشاورزی برگزار گردید. در این جلسه حسین مرمضی ضمن تشکر از اهتمام مستمر دادستان محترم در رفع

به گزارش شبکه خبری خزستان به نقل از روابط عمومی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی دشت آزادگان جلسه مشترک حسین مرمضی ریس تشکلهای بخش کشاورزی با جناب آقای نورزی دادستان محترم ، با عنوان بررسی مشکلات بخش کشاورزی برگزار گردید.

در این جلسه حسین مرمضی ضمن تشکر از اهتمام مستمر دادستان محترم در رفع مشکلات بخش کشاورزی بر عناوین ذیل تاکید و همکاری دادگستری و دادستان محترم را خواستار شد.

۱- بررسی وضعیت واگذاری اراضی کشاورزان به تعاون های ایثارگران از طرف سازمان جهاد کشاورزی و محروم شدن ساکنین و کشاورزان بومی از واگذارییهای غیر اصولی و غیر کارشناسی شده.

۲- تعین تکلیف هیت مدیره تعاونی های ایثارگران مطابق قانون و دعوت از اعضای تعاونی های مذکور و حذف اشخاص صوری و غیر واقعی.

۳- محاسبه درآمدهای مالی چندین ساله و جلوگیری از سوء استفاده های غیر قانونی ناشی از اجاره نمودن شبکه و تاسیسات آبرسانی به افراد و پیمانکاران شخصی.

۴- جلوگیری از هدایت پس آبهای شرکت نیشکر دهخدا و همچنین بررسی استفاده غیر اصولی از سموم و مواد نفتی از جمله ماده ای معروف به پلاس که باعث کشتار وسیع ابزیان و پرندگان در مسیر زهکش تا تالاب هور العظیم توسط شرکت نیشکر دهخدا.

۵- جلوگیری از هدایت فاضلاب آبهای شهری توسط شهرداری و اداره آب و فاضلاب اهواز به زهکش دهخدا و کانال سلمان که علاوه بر تخریب اراضی کشاورزی و به خطر افتادن جان و سلامت و همچنین احشام ساکنین روستاهای ، مواد غیر بهداشتی و بسیار خطرناک فاضلاب مذکور نهایتا وارد تالاب هور العظیم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.