کد خبر : 43465
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 0:28
-

خطبه های نمازجمعه هندیجان

خطبه های نمازجمعه خوزستان

تاکید بر تقویت برنامه ها و مجالس قرآنی و اهل بیت (ع ) / تذکر رفع مشکل آب شرب روستای دهنو 

تاکید بر تقویت برنامه ها و مجالس قرآنی و اهل بیت (ع ) / تذکر رفع مشکل آب شرب روستای دهنو 
آب شرب روستای دهنو شهرستان هندیجان که سالیان سال هست مشکل دارد خط لوله ای اختصاص داده بشود تا مانند دیگر روستاها از نعمت آب برخوردار شود.

 

شبکه خبری خوزستان / برنامه های قرآنی بیشتر از قبل در هندیجان تقویت شود.

 

امام جمعه شهرستان هندیجان تاکید بر تقویت برنامه ها و مجالس قرآنی و اهل بیت (ع ) شد و مسئولین به این امر تلاشی دوچندان داشته باشند و همچنین مشکل آب شرب روستای دهنو حل بشود.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت : موضوع قرآن و عترت در سطح شهرستان هندیجان و دیگر مکان ها تقویت بشود و ما در جامعه اسلامی و شیعه زندگی می کنیم و مجالس قرآنی و اهل بیت (ع) بایستی رنگ بوی بهتری در شهرستان هندیجان داشته باشد. .

 

وی افزود : از تلاش هایی که ترویج قرآن شده تشکر می شود ولی کافی نیست و بایستی بیشتر از قبل اینگونه مجالس قرآن و مفاهیم به نقطه مطلوبی برسد و مسُولین این امر با جدیت پای کار باشند .

 

حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی ضمن تذکری اضافه کرد : آب شرب روستای دهنو شهرستان هندیجان که سالیان سال هست مشکل دارد خط لوله ای اختصاص داده بشود تا مانند دیگر روستاها از نعمت آب برخوردار شود.

 

وی در پایان با بیان انتخابات پیش رو در کشور گفت : انتخابات بر ۴ محور راهبردی در اصل دنبال می کنیم یکی مشارکت، دومی سلامت و سومی امنیت و چهارمی رقابت است که ان شالله شاهد حضوری پرشور در انتخابات خواهیم بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.