کد خبر : 25038
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 4:49
-

وضعیت بیمارستانی شهرستان رامشیر خوزستان ارتقا پیدا می‌کند

وضعیت بیمارستانی شهرستان رامشیر خوزستان ارتقا پیدا می‌کند

معاون وزیر بهداشت گفت: وضعیت بخش سلامت در رامشیر نسبت به قبل بهتر شده و قرار است بخش‌های اورژانش و بستری این شهرستان راه اندازی شود. قاسم جان‌بابایی در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت رسول اکرم (‌‌ص)‌ در رامشیر‌ اظهار داشت: در دو سال اخیر در بیمارستان رامشیر پزشک متخصصی ‌نداشتیم، اما در حال حاضر

معاون وزیر بهداشت گفت: وضعیت بخش سلامت در رامشیر نسبت به قبل بهتر شده و قرار است بخش‌های اورژانش و بستری این شهرستان راه اندازی شود.

قاسم جان‌بابایی در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت رسول اکرم (‌‌ص)‌ در رامشیر‌ اظهار داشت: در دو سال اخیر در بیمارستان رامشیر پزشک متخصصی ‌نداشتیم، اما در حال حاضر در بعضی از رشته‌ها اعم از متخصص داخلی، اطفال و متخصص رادیولوژی و جراح در تمام روزهای هفته پزشک متخصص در این مرکز مستقر است ‌بنا‌ست در بقیه رشته‌ها نیز در آینده پزشک متخصص در این منطقه حضور پیدا کند.

‌وی افزود: در قسمت مربوط به بخش های ویژه بیمارستان شهرستان رامشیر بنا بر درخواست نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی باز تغییراتی رخ داده است با توجه به اینکه تجهیزات بخش های ویژه ISU و CCU تحویل بیمارستان داده شده دستگاه های قرار است با پیگیری همکاران مان در شهرستان رامشیر، هرچه زودتر بخش ISU و CCU تا قبل از شروع سال جدید در بیمارستان حضرت رسول اکرم رامشیر راه اندازی می‌شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: یکی دیگر از درخواست نماینده مردم شهرستان رامشیر توسعه اورژانس بود که قرار است رئیس دانشگاه علوم پزشکی نقشه توسعه اورژانش طراحی شود و با توجه به اینکه اورژانس بیمارستان شهرستان رامشیر مراجعه کننده زیادی دارد و تنها مرکزی است که شبانه روزی به مردم شهرستان خدمت می‌دهد لازم است اورژانس بزرگتر و شرایط بهتری داشته باشد و طرح توسعه اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم شهرستان رامشیر به بهره برداری برسد.

وی همچنین افزود: سنوگرافی دیگر با شرایط بهتر و امکانات بیشتر در اختیار بیمارستان شهرستان رامشیر قرار بگیرد و این را تامین خواهیم کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.