کد خبر : 13227
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 14:47
-

کاشت نهال در شهر قلعه چنعان به مناسبت روز جهانی نخل + تصاویر

کاشت نهال در شهر قلعه چنعان به مناسبت روز جهانی نخل + تصاویر

شبکه خبری خوزستان// به مناسبت روز جهانی نخل برنامه کاشت نهال در شهر قلعه چنعان شهرستان کارون برگزار گردید. این برنامه به همت انجمن حامیان طبیعت قلعه چنعان و مشارکت جمعی از دوستداران محیط زیست و طبیعت برگزار گردید. به گزارش شبکه خبری خوزستان، به مناسبت چهاردهم مارس روز جهانی نخل برنامه کاشت نهال در

شبکه خبری خوزستان// به مناسبت روز جهانی نخل برنامه کاشت نهال در شهر قلعه چنعان شهرستان کارون برگزار گردید. این برنامه به همت انجمن حامیان طبیعت قلعه چنعان و مشارکت جمعی از دوستداران محیط زیست و طبیعت برگزار گردید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، به مناسبت چهاردهم مارس روز جهانی نخل برنامه کاشت نهال در شهر قلعه چنعان شهرستان کارون به همت انجمن حامیان طبیعت قلعه چنعان و مشارکت جمعی از دوستداران محیط زیست و طبیعت برگزار گردید. بدون شک فعالیت هایی از این قبیل نقش موثری در جلب مشارکت های مردمی و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست خواهد داشت.
شایان ذکر است شهر قلعه چنعان در جنوب شرق اهواز و در کنار شرکت صنایع فولاد خوزستان با مسافتی کمتر از ۱۲ کیلومتر از مرکز شهر اهواز است که در زمستان ۱۳۹۱ پس از تشکیل شهرستان کارون ایجاد گردید. در این شهر جوانان عرب معروف به همیاری، همدلی و برادری و برابری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.