کد خبر : 24917
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 19:55
-

همایش سران و معتمدین عشایر در شهرستان هندیجان

همایش سران و معتمدین عشایر در شهرستان هندیجان

همایش سران و معتمدین عشایر درشهرستان هندیجان   شبکه خبری خوزستان | همایش سران ومعتمدین باحضور نماینده ومشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی در امور عشایر و اقوام عرب استان خوزستان، در اداره تبلیعات اسلامی هندیجان برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان هندیجان، حجت الاسلام رستمی مدیراداره تبلغات از

همایش سران و معتمدین عشایر درشهرستان هندیجان

 

شبکه خبری خوزستان | همایش سران ومعتمدین باحضور نماینده ومشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی در امور عشایر و اقوام عرب استان خوزستان، در اداره تبلیعات اسلامی هندیجان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان هندیجان، حجت الاسلام رستمی مدیراداره تبلغات از برگزاری همایش سران و معتمدین عشایر شهرستان هندیجان باحضور حجت الاسلام حسن حیدری، نماینده و مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی در امور عشایر و اقوام عرب استان خوزستان در اداره تبلیغات اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام حسن حیدری در این جلسه با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که عشایر را ذخایر انقلاب معرفی کردند گفت: تامین امکانات رفاهی و ضروری برای عشایر جزوه وظایف ذاتی دستگاه های اجرایی است و مسئولین امر باید زمینه و شرایط مناسب تولید را برای این قشر مولد و کم توقع فراهم نمایند.

حیدری با بیان اینکه نقش عشایر در تامین و حفظ امنیت پایدار بسیار مهم و تاثیرگذار است اظهار داشت : عشایر همواره در سالهای پیروزی انقلاب و بعد از آن دوشادوش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مرزبان و حافظ کیان ایران اسلامی بوده اند و در کنار آن بخش عمده ای از نیاز کشور به فراورده های دامی را تامین نموده اند.

وی در پایان گفت : سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی خود را در حمایت از سران عشایر اعلام می دارد و در کنار آن کانون سران و معتمدین عشایر را در شهرستان تشکیل خواهد داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.