کد خبر : 3532
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 12:05
-

هشدار هشدار هشدار | به جای اختلاف و چند دستگی ، برای برادری و وحدت تلاش کنیم / حضور حجتی نیا در مسند فرمانداری ، سربلندی مسجدسلیمان شهر اولین ها و فرزندان آن است

هشدار هشدار هشدار | به جای اختلاف و چند دستگی ، برای برادری و وحدت تلاش کنیم / حضور حجتی نیا در مسند فرمانداری ، سربلندی مسجدسلیمان شهر اولین ها و فرزندان آن است

حضور مستمر و شبانه روزی در شهرستان ، پیگیری جدی پروژه ها،استفاده از همه ظرفیتهای استانی و ملی برای رفع مشکلات و بسیار اقدامات دیگر در دوران کوتاه مدیریت حجتی نیا نشان از آن دارد که فرزند محبوب مسجدسلیمان نه برای درگیر شدن در مباحث سیاسی بلکه برای توسعه و عمران آمده است و نباید با ایجاد حاشیه،این مسیر را تغییر داد.

اگر بخواهیم تنها یک گزاره را نام ببریم که همه گروه ها و جریانات فعال در مسجدسلیمان بر روی آن اشتراک نظر دارند ، یقینا عدم توسعه یافتگی این شهر با توجه به پیشینه و ظرفیت های نامحدود آن میباشد. شهری که نام اولین ها را یدک میکشد و از نیروهای انسانی توانمندی برخوردار است اما امروز از داشتن حداقل های شهری نیز محروم میباشد.

 

 

 

 

خوشبختانه طی سالهای گذشته گام های مثبتی برای تحول در بخش های مختلف شهرستان شروع شده است که برای تداوم این مسیر نیازمند همدلی و هم افزایی همه جریان ها هستیم و نقطه امید بخش در این مسیر همدلی دوچندان مدیران ارشد شهرستان یعنی نماینده محترم ، امام جمعه انقلابی و فرماندار دلسوز می باشد.

اما متاسفانه طی روزهای گذشته ، عده ای که گویا نان و آب خود را در تنازع بین مسئولین و وجود اختلاف می بینند ، سعی در اختلاف افکنی بین فرماندار محترم با سایر ارکان قدرت کردند تا شاید از این نمد برای خود کلاهی ببافند.

همه ناظران منصف و آگاه معتقدند از زمان روی کار آمدن حجت الاسلام والمسلمین حجتی نیا به عنوان فرماندار مسجدسلیمان ، تحرک قابل ملاحظه ای برای زدودن محرومیت از چهره این شهر آغاز شده است و امید به توسعه و آبادانی فزونی یافته است.

حضور مستمر و شبانه روزی در شهرستان ، پیگیری جدی پروژه ها ، استفاده از همه ظرفیتهای استانی و ملی برای رفع مشکلات و بسیار اقدامات دیگر در دوران کوتاه مدیریت حجتی نیا نشان از آن دارد که فرزند محبوب مسجدسلیمان نه برای درگیر شدن در مباحث سیاسی و متفرقه بلکه برای توسعه و عمران آمده است و نباید با ایجاد حاشیه ، این مسیر را تغییر داد.

نگارنده معتقد است ثمره حضور حجتی نیا،باعث سربلندی همه فرزندان مسجدسلیمان میشود و بار دیگر اثبات خواهد شد که فرزندان شهر اولین ها شایسته اعتماد و واگذاری مسئولیت های بزرگ هستند.

 

به قلم : محمد اشرفی شینی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.