کد خبر : 9984
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398 - 0:15
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان : امروز به الگوهایی همچون “حاج‌قاسم” نیازمندیم

نماینده ولی فقیه در خوزستان : امروز به الگوهایی همچون “حاج‌قاسم” نیازمندیم

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: حاج قاسم سلیمانی حدود نیم قرن با شجاعت و رشادت در مقابل دشمنان ایستاد و بدنبال شهادت بود. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در آئین گرامیداشت سردار شهید سپهبد سلیمانی در اندیمشک اظهار داشت: امروزه نظام اسلامی ما نیازمند افرادی

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: حاج قاسم سلیمانی حدود نیم قرن با شجاعت و رشادت در مقابل دشمنان ایستاد و بدنبال شهادت بود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در آئین گرامیداشت سردار شهید سپهبد سلیمانی در اندیمشک اظهار داشت: امروزه نظام اسلامی ما نیازمند افرادی همانند حاج قاسم سلیمانی است.

وی در ادامه افزود: پدران و مادران، آموزش و پرورش و همه‌ فرهنگ‌سازان جامعه ما باید فرزندی همانند حاج قاسم تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه استان خوزستان افزود: آمریکا اگر بخواهد کشوری را به استعمار خودش در بیاورد فقط کافی است ناوگان خودش را از جایی به جایی دیگر بفرستد اما قدرت آمریکا امروزه دیگر رنگ باخته است و در مقابل جمهوری اسلامی این توانایی را ندارد.

موسوی فرد گفت: یک ابرقدرت مانند روسیه جرات ندارد این چنین اقتدار آمریکا را پایمال کند و چند موشک به سمت آمریکا شلیک کند، ولی امروزه به حول و قوه الهی این گونه اقتدار پوشالی آمریکا را در هم شکستیم و اقتدار یک ابرجنایتکار را خدشه دار کردیم.

وی در ادامه افزود: مهم این است که ما توانستیم اعتبار یک ابرقدرت را لجن‌مال کنیم.

نماینده ولی فقیه استان خوزستان گفت: هرجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی اراده کرده‌اند افرادی همانند حاج قاسم در صحنه حضور داشته‌اند.

وی افزود: به حول و قوه الهی آن چیزی که می‌تواند انتقام اصلی را بگیرد اخراج آنها از منطقه است.

موسوی‌فرد بیان کرد: آمریکا در ۶۰ سال گذشته در هرجا نیروهای خودش را مستقر کرده است و در آن جا اردوکشی نظامی داشته است حضور آنها از آن سرزمین خالی نشده است نمونه اش در ژاپن در جنگ جهانی آن جنایت‌های که در ژاپن انجام داد و بعد از پایگاه‌های متعدد در آنجا احداث کرد.

انتهای پیام/۳۳۱/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.