کد خبر : 6907
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 7:46
-

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: توجه ویژه به قشر ضعیف جامعه در حوزه سلامت انجام شود

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: توجه ویژه به قشر ضعیف جامعه در حوزه سلامت انجام شود

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: توجه ویژه به قشر ضعیف جامعه در حوزه سلامت انجام شود نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: مشکلات قشر ضعیف و غیربرخوردار در حوزه سلامت و درمان حذف شود و این عنایت ویژه صورت گیرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مدیرکل و کارکنان «بیمه سلامت خوزستان»

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: توجه ویژه به قشر ضعیف جامعه در حوزه سلامت انجام شود
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: مشکلات قشر ضعیف و غیربرخوردار در حوزه سلامت و درمان حذف شود و این عنایت ویژه صورت گیرد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مدیرکل و کارکنان «بیمه سلامت خوزستان» به مناسبت هفته بیمه سلامت با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در این دیدار ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: جمع کثیری از مردم توان اداره امور زندگی خود را دارند اما عمده‌ای نیز قشر ضعیف و فاقد توان هستند.

وی با تاکید بر اهمیت عنایت ویژه در زمینه‌های مختلف به قشر ضعیف و غیربرخوردار بیان کرد: برنامه‌ریزی بیمه سلامت باید به گونه‌ای باشد که تمامی اقشار ضعیف و غیربرخوردار تحت پوشش بیمه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: مشکلات قشر ضعیف و غیربرخوردار در حوزه سلامت و درمان حذف شود و این عنایت ویژه صورت گیرد.
۲ میلیون و ۴۰۰‌ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت خوزستان هستند
در ادامه علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به این‌که بیمه سلامت خوزستان دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه شده است اظهار داشت: نزدیک به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از این تعداد روستایی و در حدود ۸۵ درصد آنها سرانه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

وی با اشاره قشر متوسط به پایین‌تر جامعه به عنوان محور فعالیت بیمه سلامت خوزستان بیان کرد: در سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده، ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار بار مراجعه شده که روزانه ۲۱ هزار نفر بوده است.
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به هزینه روزانه ۱۶۴ میلیون تومان برای بیمه شدگان، خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکلات حوزه بیمه سلامت راهکارهایی وجود دارد که از جمله آن مشارکت و هزینه توسط دیگر ارگان‌ها است.

وی با اشاره به حذف دفترچه در بیمارستان‌های دانشگاهی خوزستان و تبدیل شدن روند به صورت الکترونیکی، ادامه داد: نسخه‌نویسی الکترونیکی به صورت پایلوت در هشت شهر اجرایی شده است و انتظار داریم که نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در زمینه الکترونیکی شدن پرونده‌ها همراه باشند.

انتهای پیام/ ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.