کد خبر : 8835
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1398 - 7:58
-

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:در هشت سال دفاع مقدس با دست بسته مقاومت کردیم

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:در هشت سال دفاع مقدس با دست بسته مقاومت کردیم

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را ندادیم در صورتی که در ۲۰۰ سال گذشته در جنگ با روسیه بیش از یک‌سوم خاک کشور از دست رفت. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امروز در دیدار با اعضای سپاه

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را ندادیم در صورتی که در ۲۰۰ سال گذشته در جنگ با روسیه بیش از یک‌سوم خاک کشور از دست رفت.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امروز در دیدار با اعضای سپاه حفاظت پرواز فرودگاه‌های استان خوزستان اظهار داشت: خداوند متعال دو حفاظت جمعی و فردی برای ما قرار داده است.

وی افزود: در خصوص حفاظت فردی بالغ‌بر ۱۰۰ آیه در قرآن انسان را به تقوای الهی دعوت می‌کند در نهج‌البلاغه نیز کمتر خطبه‌ای وجود دارد که در آن توصیه به تقوا نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به بهبود وضعیت جاده‌های کشور بعد از انقلاب اسلامی ادامه داد: اکنون در اکثر مسیر‌ها بزرگراه داریم و باید گفت نظام مقدس اسلامی نعمت و مواهب زیادی برای ما داشته است و باید خدارا شاکر باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این که مقایسه کردن وضعیت در قبل و بعد از انقلاب اسلامی بی‌انصافی است عنوان کرد: نباید خود را با کشوری مثل ترکیه و مانند این‌ها مقایسه کرد چرا که ترکیه در طول این ۴۰ سال تمام دروازه‌های تمدن بر روی آن‌ها باز بوده است و تحریم نبوده‌اند.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما با دست بسته مقاومت کردیم و حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم درحالی که در ۲۰۰ سال قبل در جنگ با روسیه بیش از یک‌سوم خاک کشورمان را از دست دادیم.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: در خصوص سوریه معاندان می‌خواستند ظرف مدت ۳ماه این کشور را تسخیر کنند و در یمن نیز می‌گفتند در یک‌هفته تمام می‌شود اما اکنون بیش از ۸ الی ۹ سال است که در سوریه متوقف شده‌اند.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.