کد خبر : 13869
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399 - 17:26
-

نقص فنی آسانسور جان یک زن مهابادی را گرفت

نقص فنی آسانسور جان یک زن مهابادی را گرفت

نقص فنی آسانسور جان یک زن مهابادی را گرفت   شبکه خبری خوزستان | مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: نقص فنی آسانسور در یکی از آپارتمان‌های این شهر موجب فوت یک زن ۵۰ ساله شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان رحمان احمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر روز گذشته در

نقص فنی آسانسور جان یک زن مهابادی را گرفت

 

شبکه خبری خوزستان | مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: نقص فنی آسانسور در یکی از آپارتمان‌های این شهر موجب فوت یک زن ۵۰ ساله شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان رحمان احمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر روز گذشته در یکی از آپارتمان‌های مسکن مهر منطقه موکریان این شهرستان اتفاق افتاد و طی آن ۲ اکیپ سه نفره ماموران این سازمان بلافاصله پس از مطلع شدن به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: فرد فوت شده هنگامی که درب آسانسور را برای وارد شدن به کابین آسانسور باز کرده مستقیم از طبقه دوم به چاهک آسانسور سقوط و به دلیل شدت حادثه جانش را از دست داد.

احمدی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی پس از ایمن سازی لازم به داخل چاهک آسانسور رفته و فرد را با استفاده از وسایل مخصوص به بیرون منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: علت این حادثه درست عمل نکردن آسانسور به دلیل نفص فنی بوده که موجب شده در حالتی که کابین در طبقه دیگری توقف کرده ولی درب ورودی آسانسور در طبقه دوم باز شود.

وی گفت: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.
این اولین مورد فوتی مهاباد در سال جدید در اثر حوادث است.
هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.