کد خبر : 50551
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 23:31
-

اخبار امیدیه

ناصر حکیمی

اجرای طرح امنیت محله محور در امیدیه

اجرای طرح امنیت محله محور در امیدیه
طرح امنيت محله محور با هدف پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري سارقان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر روز گذشته در حوزه استحفاظي اميديه به اجرا گذاشته شد.

 

شبکه خبری خوزستان / فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه از شناسایی و دستگیری ۵۹ متهم در راستای اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان طی یک هفته گذشته خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان سرهنگ” علی رحیمی “در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری سارقان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر روز گذشته در حوزه استحفاظی امیدیه به اجرا گذاشته شد.

 

وی افزود: در این راستا ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و جمع آوری ۲۷ نفر معتاد متجاهر، دستگیری ۱۴ سارق و ۱۲ نفر فروشنده مواد مخدر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه تصریح کرد: کشف یک کیلو و ۳۳ گرم انواع مواد مخدر، کشف ۴ هزار عدد قرص روان گردان و دستگیری ۲ نفر در این ارتباط، کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و یک قبضه اسلحه شکاری با دستگیری ۴ نفر در این خصوص و همچنین توقیف ۳۳ دستگاه موتورسیکلت و ۳۹ دستگاه خودروی متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

 

سرهنگ رحیمی در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند ، مهمترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم گفت: ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در این راستا، از آنها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.