کد خبر : 14059
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردین 1399 - 1:05
-

نقاهتگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی قرارگاه جهادی شفا در اهواز راه‌اندازی شد

نقاهتگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی قرارگاه جهادی شفا در اهواز راه‌اندازی شد

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان گفت:در اهواز ۳۰۰ تخت در ۳ نقطه جهت نقاهتگاه بیماران کرونایی پیش‌بینی کرده‌ایم که با همت بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود. سردار حسن شاهوارپور امروز در حاشیه افتتاح نقاهتگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی قرارگاه جهادی شفا در اهواز اظهار داشت: در اهواز ۳۰۰ تخت در ۳ نقطه پیش‌بینی کرده‌ایم که با

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان گفت:در اهواز ۳۰۰ تخت در ۳ نقطه جهت نقاهتگاه بیماران کرونایی پیش‌بینی کرده‌ایم که با همت بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود.

سردار حسن شاهوارپور امروز در حاشیه افتتاح نقاهتگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی قرارگاه جهادی شفا در اهواز اظهار داشت: در اهواز ۳۰۰ تخت در ۳ نقطه پیش‌بینی کرده‌ایم که با همت بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود.

وی افزود: در سراسر استان نیز ۹۰۰ تخت‌خواب با همکاری بسیج جامعه پزشکی و نواحی بسیج شهرستان‌ها برای نقاهتگاه بیماران بهبود یافته مهیا شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که تاکنون بیش از ۱۲هزار نفر از بسیجیان در امر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعال هستند گفت: فعالیت‌هایی همچون ضدعفونی، کنترل مبادی ورودی و جداسازی جمعیت انجام می‌شود. بیش از ۱۳۰۰ نفر برای کمک به غربالگری در مراکز بهداشت شهرستان‌ها مامور به خدمت شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان تصریح کرد: ۱۶ کلینیک درمانی در سطح استان برای کمک به غربالگری مهیا شده است. پشتیبانی از بیمارستان شهید بقایی و بیمارستان صحرایی شهید بقایی در دستور کار قرار دارد.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: رده‌های جنگ نوین و گروه‌های جهادی شبانه طبق برنامه‌ریزی انجام شده مشغول ضدعفونی معابر هستند تا بتوانیم هرچه زودتر این ویروس شوم را از بین ببریم.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه بکارگیری تمامی امکانات نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی، جلسات مداوم و ابلاغ دستورالعمل‌ها رفتن به سمت وضعیت پایدار است و تلاش می‌کنیم تا به یک شیب نزولی برسیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان با بیان این که این هفته بسیار حساس است گفت: مردم باید همکاری لازم را داشته باشند و برای سیزده‌بدر بیرون نروند و رعایت مردم سبب کمتر شدن کار پزشکان و کادر درمانی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.