کد خبر : 19160
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 9:47
-

خوراک تحریمی صنایع فولاد و پتروشیمی در خوزستان تولید می‌شود/ سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد تومانی در صنعت فولاد استان

خوراک تحریمی صنایع فولاد و پتروشیمی در خوزستان تولید می‌شود/ سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد تومانی در صنعت فولاد استان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: امسال پروژه‌های بزرگی را آغاز کردیم که با انجام آن‌ها در ۴ سال آینده ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای توسعه فولاد خوزستان انجام و خوراک تحریمی فولاد و پتروشیمی در داخل تولید می‌شود. علی محمدی در جمع خبرنگاران با

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: امسال پروژه‌های بزرگی را آغاز کردیم که با انجام آن‌ها در ۴ سال آینده ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای توسعه فولاد خوزستان انجام و خوراک تحریمی فولاد و پتروشیمی در داخل تولید می‌شود.

علی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم فعالیت شرکت‌های تولید بزرگ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همه شرکت‌ها موظف هستند در کنار فعالیت‌های خود به مردم نیز خدمات‌رسانی کنند.

وی افزود: اعتقاد ما این است که اگر همه دستگاه‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند دیگر نیازی به ورود دولت برای رفع محرومیت‌ها نیست.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: یکی از مزایای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و استمرار آن، ایجاد فضای اجتماعی امن و گسترش فعالیت‌های اقتصادی است.

۶۹ درصد فروش فولاد خوزستان به ۷ شرکت تولیدی فولاد استان

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تأمین نیاز زنجیره پایین‌دستی صنعت فولاد اشاره کرد و گفت: فولاد خوزستان از ابتدای امسال ۶۹ درصد فروش خود را به ۷ شرکت تولیدی فولاد اختصاص داده که عمده این محصولات به شرکت‌های گروه ملی صنعتی فولاد ایران و فولاد اکسین ارسال شده است.

وی با بیان اینکه “اولویت اصلی ما حمایت از صنایع داخلی است” تصریح کرد: شرکت‌های گروه ملی صنعتی فولاد ایران و فولاد اکسین که در سال‌های گذشته به سبب برخی مشکلات، جزو شرکت‌های زیان ده بودند با ارائه خوراک فولادی به این شرکت‌ها نسبت به افزایش تولید و حرکت آن‌ها به سمت سوددهی تلاش کردیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: همچنین با دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت مابقی تولیدات فولادی شرکت فولاد خوزستان در بورس عرضه‌شده و به‌صورت کاملاً شفاف خریدوفروش می‌شود.

سهام فولاد خوزستان و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای سهامداران

محمدی درباره وضعیت سهام شرکت فولاد خوزستان در بورس اوراق بهادار گفت: سهام شرکت فولاد خوزستان از مردادماه سال ۹۸ تا مردادماه امسال حدود ۳۷۷ درصد رشد داشته و اکنون به قیمت ۴ هزار و ۱۴۸ تومان رسیده است.

وی افزود: اکنون سهام فولاد خوزستان در وضعیت مناسبی قرار دارد و همه تلاش ما این است که روند سهام شرکت افزایشی باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان درباره طرح‌های توسعه‌ای شرکت عنوان کرد: امسال پروژه‌های بزرگی را آغاز کردیم که با انجام آن‌ها در ۴ سال آینده ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای توسعه فولاد خوزستان انجام می‌شود.

محمدی به جزئیات این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: پروژه بزرگ احداث ماشین‌آلات ریخته‌گریِ اسلب‌های عریض با ظرفیت تولید یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال و اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون دلار برای تأمین اسلب لوله‌های نفتی آغاز شده و همچنین کارخانه کک سازی در منطقه آزاد اروند احداث می‌شود که این پروژه‌ها موارد موردنیاز صنعت فولاد و پتروشیمی را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین با اضافه شدن شرکت فولاد اکسین به مجموعه فولاد خوزستان، زنجیره فولادی در این شرکت تکمیل‌شده و ارزش سهام شرکت افزایش چشمگیری خواهد داشت.

محمدی درباره افزایش سرمایه سهام شرکت فولاد خوزستان بیان داشت: به‌زودی افزایش سرمایه خیلی قوی در بورس خواهیم داشت که کارهای قانونی آن در حال انجام بوده و در سامانه کدال اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.