کد خبر : 17924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 13:23
-

نشست هماهنگی بزرگداشت مناسبت های ماه ذی الحجه درفرمانداری شهرستان آبادان برگزار شد

نشست هماهنگی بزرگداشت مناسبت های ماه ذی الحجه درفرمانداری شهرستان آبادان برگزار شد

نشست هماهنگی بزرگداشت مناسبت های ماه ذی الحجه درفرمانداری شهرستان آبادان برگزار شد: تاکید فرماندار ویژه آبادان بر مشارکت دستگاه‌ها و ادارات آبادان در گرامیداشت مناسبتهاروابط عمومی ها کنار مردم باشند درجلسه که باحضور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان و حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نشست هماهنگی

نشست هماهنگی بزرگداشت مناسبت های ماه ذی الحجه درفرمانداری شهرستان آبادان برگزار شد:

تاکید فرماندار ویژه آبادان بر مشارکت دستگاه‌ها و ادارات آبادان در گرامیداشت مناسبتهاروابط عمومی ها کنار مردم باشند

درجلسه که باحضور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان و حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نشست هماهنگی بزرگداشت مناسبت های ذیحجه در حالی به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد که موسوی بر ایجاد فضاسازی مناسب نسبت به گرامیداشت مناسبت‌های مختلف بر اساس پروتکل‌های ستاد اجرایی کرونا تاکید کرد. وی همچنین روابط عمومی ها را مکلف کرد بیش از پیش در کنار مردم باشند.

به گزارش خبرنگارما از شهرستان آبادان موسوی در این خصوص اظهارکرد: در ماهی هستیم که از سر تا ذیل آن اعیاد عزیز و اسلامی غدیر و قربان واقع شده است. همچنین در پنجم مرداد سالروز اولین برپایی نماز جمعه کشور و بیست و هشتم سالروز فاجعه آتش سوزی سینما رکس و شهادت همشهریان عزیزمان قرار دارد که باید به نحو احسن گرامی داشته شود.

وی افزود: تاکید ما بر سازمان ها و ادارات شهرستان آبادان بر این است که تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای روابط عمومی آن ها مکلف هستند که در این ایام با ایجاد فضاسازی مناسب و نصب بنر و پرچم مناسبت های این ماه را بیش از پیش اشاعه دهند. همچنین مدیران روابط عمومی می بایست نسبت به پاسخگویی به شهروندان و رسیدگی به مسائل آنان بیش از پیش ساعی باشند.

موسوی ادامه داد:البته در این ایام هیچگونه تجمعی صورت نخواهد گرفت و بیشتر مناسبت ها و برنامه های پیش رو بدون تجمع و گاها نیز به صورت مجازی انجام می‌گیرد.

فرماندار ویژه آبادان درپایان گفت : از تمام خیرین شهرستان آبادان که قصد اطعام و اکرام مستمندان را در این ماه دادند درخواست دارم که شرایطی ایجاد کنند تا بدون انجام تجمع و برگزاری مراسمی، ارزاق مورد نیاز مستمندان به دست آنها برسد.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.