کد خبر : 34032
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 13:18
-

سرپرست فرمانداری شادگان:

مصطفی شکیبافر

اقدامات مناسب برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز شادگان انجام شود

اقدامات مناسب برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز شادگان انجام شود
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: اقدامات مناسب برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز شهرستان شادگان انجام شود.

 

به گزارش خبرنگار ما ، جمال صالح زاده امروز در جلسه شورای ترافیک شادگان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، اظهارکرد: همه اعضای شورای ترافیک باتوجه به آغاز مسافرت‌های نوروزی آمادگی کامل را جهت اجرای مصوبات جلسه در راستای کاهش بار ترافیکی و روان‌سازی آن در شهر را به بهترین شکل ممکن داشته باشند.

 

وی افزود: با توجه به به آغاز سفرهای نوروزی و میزبانی شادگان در ایام تعطیلات از مسافرین و گردشگران از نقاط مختلف کشور ، اعضا شورای ترافیک باید نسبت به ایمن سازی معابر شهری وحومه شهری، بهسازی تجهیزات وتابلوهای راه نمایی و رانندگی جاده‌ای، بهسازی آسفالت معابر شهری و رفع نقاط حادثه خیز برنامه‌ریزی و اقدام نمایند.

 

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه با بیان اینکه شهرستان شادگان به لحاظ جذابیت های سیاحتی و گردشگری یکی از مناطق پرترافیک در ایام نوروز است، افزود: اعضای شورای ترافیک آمادگی لازم را جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به گردشگران و مسافرین نوروزی در ایام مذکور را داشته باشند.

 

صالح زاده در خاتمه بر ضرورت اجرا و تحقق مصوبات شورای ترافیک در جهت رفع موانع ترافیک معابر پر تردد این شهرستان تاکید کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.