کد خبر : 11943
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 0:15
-

نخستین بخش بازتوانی بیماران سکته حاد مغزی کشور در اهواز راه‌اندازی شد

نخستین بخش بازتوانی بیماران سکته حاد مغزی کشور در اهواز راه‌اندازی شد

*📍با حضور مشاور وزیر بهداشت:* 🔖نخستین بخش بازتوانی بیماران سکته حاد مغزی کشور در اهواز راه‌اندازی شد.     🔸دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: نخستین و مستقل‌ترین بخش بازتوانی بیماران حاد سکته مغزی کشور در اهواز با حضور دکتر محمدتقی جغتایی مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی، راه‌اندازی شد. 🔹ابول

*📍با حضور مشاور وزیر بهداشت:*
🔖نخستین بخش بازتوانی بیماران سکته حاد مغزی کشور در اهواز راه‌اندازی شد.

 

 

🔸دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: نخستین و مستقل‌ترین بخش بازتوانی بیماران حاد سکته مغزی کشور در اهواز با حضور دکتر محمدتقی جغتایی مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی، راه‌اندازی شد.

🔹ابول نژادیان ادامه داد: این اقدام در راستای ارائه خدمات به بیماران دچار سکته حاد مغزی است که این بیماران بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، برای ادامه درمان به این بخش مراجعه می‌کنند.

🔸وی افزود: اقدامات بازتوانی، توانبخشی، درمان اختلالات بلع و بی حسی و بی حرکتی در این بخش برای بیماران انجام می‌شود تا در اسرع وقت به زندگی برگردند و امید به زندگی و فعالیت آنها بیشترشود.

🔹سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: این بخش با اعتباربالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل منابع طرح تحول سلامت راه اندازی شد.

 

 

🔸ابول نژادیان تصریح کرد:باید شبکه استروک(سکته حاد) استان خوزستان را گسترش و مدیریت کنیم.

🔹وی ادامه داد: همچنین با اضافه شدن بالگرد جدید اورژانس هوایی، سرعت انتقال و جابجایی بیماران افزایش پیدا میکند، نکته مثبت این بالگرد، دو موتوره بودن آن است که اجازه پرواز در محیط شهری را نیز دارد.

*🌐روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.