کد خبر : 4550
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 9:41
-

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت ‌‌به کشاورزان آسیب‌دیده از سیل خوز‌ستان

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت ‌‌به کشاورزان آسیب‌دیده از سیل خوز‌ستان

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت ‌‌به کشاورزان آسیب‌دیده از سیل خوز‌ستان استاندار خوزستان از تصویب ‌تخصیص ‌۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع بحران‌های پیش‌آمده ‌آب به کشاورزان آسیب دیده شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد. غلامرضا شریعتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: حمایت

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت ‌‌به کشاورزان آسیب‌دیده از سیل خوز‌ستان
استاندار خوزستان از تصویب ‌تخصیص ‌۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع بحران‌های پیش‌آمده ‌آب به کشاورزان آسیب دیده شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد.

غلامرضا شریعتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: حمایت از کشاورزی و تامین امنیت غذایی از مسائل مهم و اولویت دار استانداری است.

وی افزود: بر اثر بحران های آبی که سال گذشته و امسال رخ داد خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی به ویژه در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان وارد شد. از طرفی شور شدن آب رودخانه بهمنشیر به عنوان تنها منبع تأمین آب نخیلات این منطقه نیز این خسارت وارده را مضاعف کرد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: این مسئله در هیئت دولت پیگیری شد و با تصویب هیئت دولت مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع بحران‌های پیش‌آمده درخصوص آب در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در استان خوزستان و نیز خسارات وارده به کشاورزان در بخش های زراعی، باغی و نخیلات، در نظر گرفته شد.
وی بیان داشت:بر این اساس، مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال بابت پاجوش های تازه کشت شده و تولید نخیلات و مبلغ ۹۰ میلیارد ریال برای میانکاری نخیلات (سبزی، صیفی، یونجه) به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اختصاص می یابد.

شریعتی بیان داشت: موافقت‌های اولیه صورت گرفته و امیدواریم تا پایان سال این مبلغ به کشاورزان پرداخت شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.