کد خبر : 22387
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 - 6:53
-

نبود برق چند روستای بخش مرکزی مسجدسلیمان را خالی از سکنه کرد

نبود برق چند روستای بخش مرکزی مسجدسلیمان را خالی از سکنه کرد

از طریق استانداری و خوزستان و اداره کل امور روستایی و مالیاتی، ماهیانه مبالغی ناچیز برای رفع مشکلات روستا‌ها دریافت می‌کنند.

نواب خراسانی بخشدار مرکزی شهرستان مسجدسلیمان گفت: بخش مرکزی این شهرستان شامل ۱۱۵ روستا است و در ۲ دهستان جهانگیری و جهانگیری شمالی قرار دارند، که از این تعداد ۵۵ روستا دارای سکنه و ۶۰ روستای دیگر طی سنوات گذشته به دلیل نبود زیرساخت‌ها خالی سکنه شده اند.
او افزود: از مجموع ۵۵ روستای دارای سکنه، ۱۸ روستای آن با بیش از ۲۰ خانوار دارای شورای اسلامی هستند و ۱۶ روستا از این تعداد، بیش از ۳۰ خانوار در آن سکونت دارند و دارای دهیاری‌هایی هستند که ردیف اعتبارات عمرانی و جاری بر آن‌ها تعلق می‌گیرد که از طریق استانداری و خوزستان و اداره کل امور روستایی و مالیاتی، ماهیانه مبالغی ناچیز برای رفع مشکلات روستا‌ها دریافت می‌کنند.
خراسانی با بیان اینکه انتظار می‌رود برای رفع مشکلات عمرانی و تامین نیاز‌ها و زیرساخت‌های اولیه در روستا‌های بخش مرکزی اعتبارات بیشتری در نظر گرفته شود، اظهار داشت: پارسال با پیگیری‌های مکرر از اداره توزیع برق استان خوزستان  و شهرستان مسجدسلیمان موفق شدیم برق رسانی به روستای خلیل آباد از توابع دهستان جهانگیری شمالی ۲ ، که ۱۲ خانوار با جمعیت بالغ بر ۷۰ نفر در آن سکونت دارند، با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان وارد فاز اجرایی کنیم.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.