کد خبر : 23267
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 14:35
-

ناصری نژاد از ارتقای بندر شادگان خبر داد

ناصری نژاد از ارتقای بندر شادگان خبر داد

ناصری نژاد از ارتقای بندر شادگان خبر داد: توسعه بندر شادگان، موجب ایجاد تقاضا خواهد شد. به گزارش خبرنگارما حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شریف شادگان به دیدار دکتر راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور رفت و پیرامون آخرین مسائل بندر شادگان پرداخت. نماینده مردم

ناصری نژاد از ارتقای بندر شادگان خبر داد: توسعه بندر شادگان، موجب ایجاد تقاضا خواهد شد.

به گزارش خبرنگارما حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شریف شادگان به دیدار دکتر راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور رفت و پیرامون آخرین مسائل بندر شادگان پرداخت.

نماینده مردم شادگان در حاشیه این جلسه از ارتقای چارت اداری بندر شادگان گفت: چارت اداره بندر و دریانوردی شادگان ایجاد شده و بزودی به طور رسمی ابلاغ خواهد شد.

ناصری نژاد با تاکید بر اهمیت توسعه بندر شادگان افزود: هرچند تا کنون از تمام ظرفیت بندر شادگان استفاده نشده است، اما توسعه بندر خود موجب ایجاد تقاضا بیشتر خواهد شد.

ناصری نژاد اظهار داشت: علی رغم پیگیری های مختلف و تاکید استاندار خوزستان، موضوع اتصال بندر تجاری و اسکله صیادی به شبکه آب و برق سراسری تاکنون اجرایی نشده است و این موضوع خصوصا در فصل تابستان مشکل ساز خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با انتقاد از عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: متاسفانه تلاش و جدیت لازم در این اداره کل مشاهده نمی شود و مصوبات قبلی اجرایی نشده است، لذا خواسته ما ورود جدی سازمان به موضوعات بندر شادگان است. خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.