کد خبر : 36426
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 21:20
-

مهلت جذب اعتبار جایگاه VIP ورزشگاه مجدیان دزفول تا پایان شهریور است

مهلت جذب اعتبار جایگاه VIP ورزشگاه مجدیان دزفول تا پایان شهریور است

دزفول – شبکه خبری خوزستان – رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات جایگاه VIP ورزشگاه شهید مجدیان این شهرستان گفت: اعتبارات هدفمندسازی یارانه‌ها مشمول سال مالی می‌شوند که آخرین مهلت جذب این اعتبارات برای ورزشگاه مجدیان پایان شهریورماه است.

خادمعلی تهذیبی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان افزود: اعتبارات طرح تکمیل جایگاه VIP ورزشگاه شهید مجدیان از محل هدفمندسازی یارانه که نماینده شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی پیگیر آن بود، به صورت نقد در اختیار ما قرار دارد و با توجه به اتمام سال مالی ۱۴۰۰ در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱، باید به منظور جلوگیری از برگشت این اعتبارات، اعتبار تخصیصی را پیش از پایان مهلت جذب کنیم.

وی با بیان اینکه این طرح شامل جایگاه VIP، سالن‌های دوطرف آن، اتاق‌ها، موتورخانه و تاسیسات است، ادامه داد: این طرح ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که ۶ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات سازمان هدفمندی یارانه‌ها و حدود چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات نفتی است.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول اظهارداشت: سال مالی به اعتبارات نفتی تعلق نمی‌گیرد ولی به اعتبارات هدفمندسازی یارانه‌ها مانند سایر اعتبارات دولتی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: بخشی از اعتبارات این طرح حدود ۷۰۰ میلیون تومان برای محوطه سازی است که تا شرکت گاز، لوله کشی را انجام ندهد، نمی‌توان محوطه سازی را تمام و اعتبار مربوطه را جذب کند. 

تهذیبی بیان کرد: بخشی‌ نیز مربوط به تاسیسات هستند که خریداری شده‌اند و انشعاب برق، آب و گاز باید باشد تا این تأسیسات را پیمانکار تحویل ناظر ما بدهد و ناظر تایید کند و پول آن از طریق ذیحسابی پرداخت شود.

وی با بیان اینکه تکمیل جایگاه VIP مشکل برگزاری مسابقات رسمی فوتبال را برطرف می‌کند، افزود: این جایگاه محل فیلمبرداری، استقرار خبرنگاران، میهمانان ویژه، رختکن و ورود و خروج دارد علاوه بر آن ۲ بال دارد که رشته‌های انفرادی در آن‌ کار می‌کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: این جایگاه همچنین اتاق‌های زیادی دارد که مشکلات دفاتر مسابقات و هیات های ورزشی را حل می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نشستی به منظور رفع موانع انشعابات و جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات جایگاه تماشاچیان شهید مجدیان افزود: تسریع در روند اجرای انشعابات جایگاه VIP مجموعه به ویژه گاز به منظور نصب تجهیزات موتورخانه و اتمام حفاری‌های عملیات اجرایی برای آسفالت و محوطه سازی ضروری است.

تهذیبی بیان کرد: تاکنون با پیگیری و همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه حدود ۹۰ درصد از این اعتبارات جذب شده اند و امیدواریم تا پایان همین ماه جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مجدیان را داشته باشیم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.