کد خبر : 121
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 12:44
-

سردار ‌تنگسیری: نیروی دریایی سپاه در ۲۴ساعت پل مواصلاتی چند روستا در شهرستان الهایی را احداث کرد‌

سردار ‌تنگسیری: نیروی دریایی سپاه در ۲۴ساعت پل مواصلاتی چند روستا در شهرستان الهایی را احداث کرد‌

رمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پل خاور محور مواصلاتی بین شهرستان الهایی با بیش از ۱۵ روستا بوده که احیا و احداث شد که اکنون علاوه بر تردد آسان، از طریق آن امدادرسانی نیز به‌راحتی صورت گرفته‌ است. سردار علیرضا  تنگسیری طی بازدید از موقعیت بامدژ پیرو درخواست اهالی محاصره‌شده در آب مبنی

رمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پل خاور محور مواصلاتی بین شهرستان الهایی با بیش از ۱۵ روستا بوده که احیا و احداث شد که اکنون علاوه بر تردد آسان، از طریق آن امدادرسانی نیز به‌راحتی صورت گرفته‌ است.

سردار علیرضا  تنگسیری طی بازدید از موقعیت بامدژ پیرو درخواست اهالی محاصره‌شده در آب مبنی بر احیای پل تخریب‌شده به‌نام خاور، اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه پاسداران ظرف ۲۴ ساعت پل مذکور را طبق اصول مهندسی توسط معاونت مهندسی نیروی دریایی احداث کرد.

وی افزود: این پل محور مواصلاتی بین شهرستان الهایی با بیش از ۱۵ روستا بوده که اکنون علاوه بر تردد آسان از طریق آن امدادرسانی نیز به‌راحتی صورت گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران عنوان کرد: روستاهای مذکور عبارتند از بامدژ، آلبونیس، حریه۱، حریه۲، حریه۳، سیدسلمان، سیدناصر۱، سیدناصر۲، سیدهاشم، سیدسعد، سیدنبی، سیدیدیم، سیدظاهر، حموله، شعیبیه و دیگر روستاها.

سردار تنگسیری بیان کرد: با احداث این پل در امدادرسانی به روستای خاور و صفاک نیز تسهیل شده و در این میان قایق‌های بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران به ۳۰۴ فروند رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از احداث پل بلافاصله اداره برق در منطقه حضور یافت و در حال رفع مشکلات برق روستاها هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.