کد خبر : 24151
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 5:02
-

معلم اهوازی ارثیه پدری خود را برای ساخت مدرسه بخشید

معلم اهوازی ارثیه پدری خود را برای ساخت مدرسه بخشید

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: معلم اهوازی با سهم ارث خود برای دانش‌آموزان در کوی شهید مجاهد این شهر یک مدرسه سه کلاسه می‌سازد. صادق نیسی، اظهار داشت: یکی از فرهنگیان شهر اهواز در اقدامی انسان دوستانه و خیرخواهانه،ارثـیه پدری خود را برای ساخت مدرسه به دانش آموزان بخشید. وی افزود:

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: معلم اهوازی با سهم ارث خود برای دانش‌آموزان در کوی شهید مجاهد این شهر یک مدرسه سه کلاسه می‌سازد.
صادق نیسی، اظهار داشت: یکی از فرهنگیان شهر اهواز در اقدامی انسان دوستانه و خیرخواهانه،ارثـیه پدری خود را برای ساخت مدرسه به دانش آموزان بخشید.

وی افزود: معلم اهوازی با سهم ارث خود برای دانش آموزان در کوی شهید مجاهد این شهر یک مدرسه سه کلاسه می سازد.

نیسی گمراوی بیان داشت: پس از معلم خیّر اندیمشکی دومین فرهنگی خوزستانی است که در یک فعالیت خیرخواهانه و انسان دوستانه ارثیه اش را صرف نظام تعلیم و تربیت می‌کند.

این مقام مسئول گفت: این حرکت ارزشمند برای آن است تا همگان بدانند که معلمان این سرزمین همواره در میدان “تعهد، سخاوت و مسئولیت پذیری” پیشگام و پیشقدم هستند. معلمانی که تا دیروز در کنار تابلوهای روشن کلاس های درس معلّمی می‌کردند و امروز از ورای فضای مجازی، روح دانستن را در کالبد نظام تعلیم و تربیت می‌دمند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.