اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از کلنگ‌زنی ۴ مجموعه ورزشی کامل تا پایان سال در اهواز خبر داد

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از کلنگ‌زنی ۴ مجموعه ورزشی کامل تا پایان سال در اهواز خبر داد
ایجاد چهار مجموعه کامل ورزشی سرپوشیده شامل سالن بدنسازی و رزمی، زمین والیبال و زمین چمن مصنوعی در برنامه‌های امسال شهرداری اهواز قرار دارد که طی دو هفته آینده کلنگ‌زنی آن‌ها انجام خواهد شد.

شبکه خبری خوزستان / معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به کلنگ‌زنی ۴ مجموعه کامل ورزشی سرپوشیده تا پایان سال، گفت: با تلاش انجام شده ۱۰ زمین ورزشی خاکی سکوگذاری و روشن‌سازی می شوند و به ۱۰۰ تیم ورزشی نیز تجهیزات لازم اهدا شده و تا پایان سال به ۱۰۰ تیم دیگر نیز تجهیزات اهدا می‌شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز؛ حمید رعیتی، معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز در آئین بهره‌برداری از پروژه بهسازی و تأمین روشنایی ده زمین خاکی در سطح شهر، اظهار کرد: از آغاز دوره جدید مدیریت شهری و با تلاش‌های انجام شده برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجام و اقدامات زیادی نیز انجام شد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اقداماتی بود که از همان ابتدا مورد توجه مدیریت شهری قرار داشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز ادامه داد: شهر اهواز وضعیت مناسبی در حوزه زیرساخت‌های ورزشی نداشت به گونه‌ای که تا دو سال پیش از ۶۵ زمین چمن ورزشی روباز تنها دو الی سه مورد از آن‌ها قابل استفاده بودند، اما با اقداماتی که در دو سال اخیر انجام شد، تاکنون ۳۳ زمین چمن مصنوعی بهسازی و به بهره‌برداری رسیده است.

رعیتی اضافه کرد: ایجاد و احداث زمین‌های سرپوشیده جزو مطالبات بحق مردم شهر اهواز است، شهرداری اهواز تنها یک زمین ورزشی سرپوشیده در منطقه شش دارد؛ ایجاد چهار مجموعه کامل ورزشی سرپوشیده شامل سالن بدنسازی و رزمی، زمین والیبال و زمین چمن مصنوعی در برنامه‌های امسال شهرداری اهواز قرار دارد که طی دو هفته آینده کلنگ‌زنی آن‌ها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وجود بیش از ۹۵۰ تیم ورزشی محلات در اهواز، اضافه کرد: رسیدگی به ورزش محلات و توجه به زمین‌های خاکی از جمله دیگر مطالبات شهروندان اهوازی بود که با تلاش انجام‌شده ۱۰ زمین ورزشی خاکی سکوگذاری و روشن‌سازی شدند و به ۱۰۰ تیم ورزشی نیز تجهیزات لازم اهدا شده و تا پایان سال به ۱۰۰ تیم دیگر نیز تجهیزات اهدا می‌شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز تاکید کرد: شهرداری اهواز در صورت رفع مشکلات حقوقی سایر زمین‌های خاکی آمادگی لازم جهت بهسازی آن‌ها را دارد.

در پایان مراسم، اقلام ورزشی به نمایندگان تیم های ورزش محلات اهدا شد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.