کد خبر : 34048
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 20:10
-

معارفه اولین مسئول بسیج رسانه شهرستان هویزه برگزار شد

معارفه اولین مسئول بسیج رسانه شهرستان هویزه برگزار شد

با حضور مسئول بسیج رسانه خوزستان مسئول بسیج رسانه شهرستان هویزه معارفه شد. به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، امروز ۱۰ فروردین با حضور مسئول بسیج رسانه خوزستان ، فرمانده سپاه شهرستان ، امام جمعه موقت شهرستان ،مدیر اداره فرهنگ و ارشاد و کارکنان سپاه مسئول بسیج رسانه شهرستان هویزه معارفه گردید. در این جلسه

با حضور مسئول بسیج رسانه خوزستان مسئول بسیج رسانه شهرستان هویزه معارفه شد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، امروز ۱۰ فروردین با حضور مسئول بسیج رسانه خوزستان ، فرمانده سپاه شهرستان ، امام جمعه موقت شهرستان ،مدیر اداره فرهنگ و ارشاد و کارکنان سپاه مسئول بسیج رسانه شهرستان هویزه معارفه گردید.

در این جلسه بهمئی مسئول بسیج رسانه استان ضمن تبریک سال جدید و مهم بودن شعار سال و نقش اساسی رسانه در بُعد روانی اجرای شعار سال عنوان کرد :بسیج رسانه به عنوان یک نهاد رسانه ای با تمام توان در کنار دولت مردمی و انقلابی خواهد بود و با همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت تقویت جبهه رسانه انقلاب اقدام خواهد کرد.

ایشان افزود : سال ۱۴۰۱ سال سازماندهی و تقویت رسانه های استان در جهت تقویت جبهه رسانه خواهد بود و امسال آموزش رسانه ها به عنوان اولویت برنامه های سال خواهد بود.
ایشان همچنین افزود جهاد تبیین از اولویت های مهم و اساسی جبهه رسانه انقلاب خواهد بود که با همراهی اصحاب رسانه بسیجی به دنبال روشنگری و تحقق جهاد تبیین در همه زمینه ها خواهیم بود.

بهمئی ادامه داد در سال جاری آموزش دوره های خبرنگاری ، عکاسی، مستندسازی با هدف جذب خبرنگاران انقلابی برگزار می شود.

در ادامه جلسه امام جمعه موقت شهرستان و فرمانده سپاه و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد ایراد سخن نمودن و در پایان برادر بسیجی احمد شریفی طی حکمی از سوی مدیر بسیج رسانه استان به سمت مسئول بسیج رسانه شهرستان هویزه منصوب گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.