کد خبر : 37674
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 10:17
-

طرح نهضت ملی مسکن در دزفول با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است

طرح نهضت ملی مسکن در دزفول با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است

دزفول-شبکه خبری خوزستان- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دزفول گفت: طرح نهضت ملی مسکن واقع در مهرشهر و زیباشهر دزفول با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال اجرا است.

محسن مرواریدنژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان افزود: طرح نهضت ملی مسکن دزفول در قالب ۷۶۴ واحد در پنج سایت در حال اجرا است و واحدها در سایت‌های مختلف و در مراحل دیوارچینی و اجرای اسکله در حال ساخت هستند.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در زیباشهر دزفول نیز فعال است، ادامه داد: ۳۷۲ واحد به صورت مردم ساخت و در گروه‌های چهارنفره در زیباشهر دزفول در حال ساخت هستند که با ۴۰ درصد پیشرفت کلی برخی در مرحله اسکله، برخی در مرحله آجرچینی و برخی در مرحله نازک کاری قرار دارند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: یک طرح دیگر نیز در زیباشهر دزفول فعال است که یکهزار و ۷۲ واحد مسکونی در ۲ گروه ۴۴۰ و ۶۳۲ واحدی به صورت بنیاد ساخت در حال ساخت است که این طرح‌ها نیز در مرحله پی کنی، سنگ چینی و اجرای فنداسیون هستند.

مرواریدنژاد با بیان اینکه این طرح‌ها مشکل آب و برق دارند، خواستار همکاری دستگاه‌های مربوطه برای رفع این مشکلات شد و اظهارداشت: پرونده سازی برای این واحدها انجام شده و در مرحله عقد قرارداد برای وام هستند.

وی با بیان اینکه درصورت اجرای فنداسیون، وام مسکن اعطا می‌شود، افزود: مبلغ وام سه میلیارد ریال است که به صورت مرحله به مرحله و در پنج مرحله واگذار می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، قانون جهش تولید و تامین مسکن (طرح نهضت ملی مسکن) مصوب ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ یکی از برنامه‌های کلان دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

دولت با تلفیق طرح «اقدام ملی مسکن» در طرح «نهضت ملی مسکن» و افزایش تسهیلات ساخت تا رقم ۴۵۰ میلیون تومان قصد دارد چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال احداث کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.