کد خبر : 28828
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1400 - 8:33
-

تسنیم

مشکلات مردم استان خوزستان فقط با اراده جهادی برطرف خواهد شد

مشکلات مردم استان خوزستان فقط با اراده جهادی برطرف خواهد شد

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان گفت: هیچ مسئله ای در استان خوزستان غیر قابل حل نیست و اکنون نیز در جریان تنش آبی این مشکل فقط با مدیریت جهادی پیگیری و حل خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ محمود معین پور امروز  در حاشیه مراسم افتتاح طرح آب رسانی به روستاهای جنوبی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان خوزستان در شرایط سخت تنش آبی و مشکلات آن به سر می‌برد که نتیجه کاهش شدید میزان بارش باران است.

وی افزود: تنش آبی در استان خوزستان به معنی خشکسالی مطلق نیست و با وجود رودهای پر آبی که در استان خوزستان در جریان هستند، نباید شاهد این گونه مسائل باشیم و ما معتقد هستیم که با کار جهادی امکان حل مشکلات وجود دارد.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت ولی عصر خوزستان تصریح کرد: مجموعه سپاه به خصوص فرماندهی سپاه خوزستان تمام اراده و تمرکز خود را بر موضوع آب و بعد از آب آشامیدنی به موضوع آب احشام و آب کشاورزی جلب کرده است که در این خصوص آب رسانی با تانکر و همچنین لوله کشی آب به روستاها، از جمله این اقدامات است.

سردار معین پور در خصوص نقاط پرتنش آب در خوزستان بیان داشت: اولویت مجموعه سپاه در حال حاضر در استان خوزستان مسئله آب و مقابله با تنش آبی است که در این خصوص ۷۳ نقطه پر تنش در استان شناسایی شده‌اند، که با اراده و مدیریت جهادی و همکارهای نهادهایی مانند آب و فاضلاب روستایی در جهت مقابله با آن آنها وارد عمل خواهیم شد.

وی ادامه داد: سپاه با تمام قدرت و تمام امکانات در خدمت به دولت برای حل مسائل استان است که متاسفانه اراده‌ای از جانب دولت در این خصوص مشاهده نشده است و چند طرحی که در سال گذشته متاسفانه وارد مدار نشدن گواه این موضوع هستند.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان در انتها گفت: امروز با همت سپاه و بسیج و همچنین کمک خیرین ۳ کیلومتر لوله کشی آب پرفشار جهت آب رسانی به چند روستا در جنوب استان به مبلغ مجموعاً ۴۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که به امید خدا مردم روستایی مناطق محروم را از نعمت آب پایدار بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.