کد خبر : 28134
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 15:27
-

در راستای زیباسازی منظر شهری و حمایت از تبلیغات پاک؛

اقدام شاخص کاندیدای انتخابات شورای شهر شوشتر

اقدام شاخص کاندیدای انتخابات شورای شهر شوشتر

شبکه خبری خوزستان// ناهید درویشی کاندیدای انتخابات شورای شهر شوشتر اخیراً اقدام به نصب چترهای رنگی در میدان شاهد شوشتر و همجواری با سازه های آبی نموده است. این اقدام شاخص که با هماهنگی و مجوز شهرداری و میراث فرهنگی صورت گرفته می تواند الگوی شاخص و ارزشمند زیباسازی منظر شهری و حمایت از تبلیغات

شبکه خبری خوزستان// ناهید درویشی کاندیدای انتخابات شورای شهر شوشتر اخیراً اقدام به نصب چترهای رنگی در میدان شاهد شوشتر و همجواری با سازه های آبی نموده است. این اقدام شاخص که با هماهنگی و مجوز شهرداری و میراث فرهنگی صورت گرفته می تواند الگوی شاخص و ارزشمند زیباسازی منظر شهری و حمایت از تبلیغات پاک و بدون پوستر کاغذی باشد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، ناهید درویشی کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای شهر شوشتر در خصوص نصب چترهای رنگارنگ و نوری در میدان شاهد می گوید: ۶۲ چتر سفارش داده بودیم که از بین این ۶۲ چتر ۶۰ چتر در میدان شاهد نصب شده است. درویشی با بیان این که هدف از اینکار کمک به زیباسازی منظر و نمای شهری بوده افزود: مهمترین رکن توسعه شهری بویژه در شهرستان شوشتر مشارکت عمومی شهروندان در این زمینه است. سازه های آبی شوشتر همه ساله و قبل از بیماری کرونا مکانی برای بازدید گردشگران داخلی و خارجی و بسیاری از شهروندان شوشتر بویژه در فصل بهار محسوب می شود.

درویشی که خود فعال محیط زیست و عضو انجمن هواداران کارون زلال به شمار می رود خاطرنشان ساخت: این سازهای جهانی و میدان منتهی به آن حالا با المان های چترهای رنگی و چترهای نوری روبرو شده است و این مسأله علاوه بر زیبایی منظر شهری می تواند از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری نموده و با قرار دادن میز و صندلی سنتی می توان جذابیت دو چندانی به این مکان برای جذب گردشگر بخشید.

درویشی تصریح کرد: شهر ما به شادابی و طراوت نیاز دارد و با تغییراتی ساده می توان حس نشاط را در میان آحاد جامعه بویژه جوانان ایجاد نمود. علاوه بر این به جای هزینه های تبلیغاتی کلان بهتر است اقدامی برای زیباسازی شهر صورت پذیرد و از ایجاد آلودگی و نصب پوستر و برچسب های انتخاباتی بر دیواره ها و مناظر شهری جلوگیری نمود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.