کد خبر : 19153
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 9:06
-

۱۰۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان خوزستان توزیع می‌شود

۱۰۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان خوزستان توزیع می‌شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در مرحله دوم طرح رزمایش مومنانه، یکصد هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود. سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور  اظهار داشت: حمایت از محرومین و مستضعفین در دستور کار نهادهای انقلابی است و این حمایت از قشر نیازمند تعطیلی

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در مرحله دوم طرح رزمایش مومنانه، یکصد هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور  اظهار داشت: حمایت از محرومین و مستضعفین در دستور کار نهادهای انقلابی است و این حمایت از قشر نیازمند تعطیلی ندارد.

وی افزود: سپاه پس از شیوع کرونا و دستور رهبری انقلاب مبنی بر جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه با شناسایی اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا، مرحله اول طرح مواسات را در استان عملیاتی کرد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان بیان داشت: در مرحله طرح مواسات که با حضور همه دستگاهها و مسئولان صورت گرفت، بیش از ۳۰۰ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان شناسایی‌شده توزیع شد.

وی گفت: مرحله دوم از دهه ولایت و عید غدیر آغاز شد و در ماه محرم نیز ادامه دارد. در این مرحله بسته‌های معیشتی، تحصیلی و غذایی فراهم شده است.

 شاهوارپور اظهار داشت: در راستای کمک مومنانه به نیازمندان در مرحله دوم طرح مواسات، یکصد هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.