کد خبر : 8650
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 12:54
-

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوزستان: موکب‌های اربعین به یاری مردم در مناطق آب‌گرفته بشتابند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوزستان: موکب‌های اربعین به یاری مردم در مناطق آب‌گرفته بشتابند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به وضعیت فعلی و آب‌گرفتگی در برخی مناطق گفت: موکب‌های اربعین در مناطق مختلف آب‌گرفته بر پا شوند. حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهارداشت: با وجود خدمت‌رسانی‌هایی که صورت گرفته بود مقادیر زیادی آب در خانه‌های مردم وجود داشت

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به وضعیت فعلی و آب‌گرفتگی در برخی مناطق گفت: موکب‌های اربعین در مناطق مختلف آب‌گرفته بر پا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهارداشت: با وجود خدمت‌رسانی‌هایی که صورت گرفته بود مقادیر زیادی آب در خانه‌های مردم وجود داشت که با همت سپاه و بسیج شرایط نسبت به قبل بهتر شد اما مشکلی که در حال حاضر وجود دارد بحث غذای گرمی است که در حسینیه‌ها توزیع می‌شود که اگر کمک به ادامه دادن این جریان شود، بسیار خوب است.

وی با اشاره به اهمیت برطرف کردن فوری مشکلات ناشی از آب‌های سطحی افزود: پیشنهاد ما برای برطرف کردن برخی از مشکلات موجود برپایی موکب‌های اربعین در محله‌های مختلف اهواز و خدمت‌رسانی آنها به مردم است در بعضی از خانه‌ها آب بود و در برخی دیگر آب فاضلاب وضعیت بدی بود اما مردم صبور بودند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خوزستان تاکید کرد: تمهیداتی از طرف مقام معظم رهبری تدارک دیده شد که آلام مردم کمتر شود تا شاهد چنین وضعیتی در کلانشهر اهواز نباشیم، البته کارهایی هم صورت گرفت اما آن گونه که شایسته و بایسته است به روی آن ها تمرکز صورت نگرفته است.

رستگار افزود: در بحث آب‌های زیر زمینی و آب‌های سطحی که تمهیدات آن با آب و فاضلاب و شهرداری است این دو ارگان باید دست به دست هم بدهند تا این معضل تکرار نشود هر چند که نباید از این واقعیت غفلت کنیم که باریدن ۸۰ متر مکعب در ۳ ساعت غافلگیر کننده است اما نباید شهر را فلج کند و باعث تعطیلی مدارس و ادارات شود این موضوع نیاز به همت جهادی دارد .
وی تصریح کرد: تلاش‌های فراوانی از سپاه نماینده ولی‌فقیه در سپاه حوزه‌های علمیه و نماینده ولی‌فقیه در استان صورت گرفت تا آلام مردم کمتر شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.