کد خبر : 15779
تاریخ انتشار : جمعه 19 اردیبهشت 1399 - 21:22
-

مسئول دفاتر نمایندگان نقش اتاق فکر دارند / شرایط ارتباط مردم با نمایندگان مجلس تسهیل شود

مسئول دفاتر نمایندگان نقش اتاق فکر دارند / شرایط ارتباط مردم با نمایندگان مجلس تسهیل شود

با بهره برداری از ساختمان جدید دفاتر نمایندگان فضای خدمت رسانی بهتر فراهم شود.

مسئول دفاتر نمایندگان نقش اتاق فکر دارند / شرایط ارتباط مردم با نمایندگان مجلس تسهیل شود

 

 

معاون اجرایی رییس مجلس گفت: باید شرایطی فراهم شود تا با استفاده از روش های نوین و کم هزینه تر امکان ارتباط مردم با وکلایشان تسهیل شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خانه ملت، علی افراشته در مراسم معارفه مدیرکل دفاتر نمایندگان مجلس، گفت: مسئولان دفاتر به عنوان کارشناسان خبره نقش اتاق فکر دارند  و بایستی بتوانند نقش تسهیل کننده در ارتباطات مردم با نمایندگان داشته باشند.

معاون اجرایی رییس مجلس تاکید کرد:  مسئولان دفاتر ضمن برخورد مسئولانه و پیگیرانه برای حل مشکلات مراجعین  مردمی نمایندگان بهتر است  مردم را به مراجعه  به دفاتر نمایندگان  دراستان ها راهنمایی و ترغیب کنند تا ضمن حل مشکلات آمد و رفت برای مردم از هزینه های مراجعه کنندگان مردمی کاسته شود.
وی از بررسی امکان ارتباطات مردمی از بستر اینترنت و با همکاری  دفاتر خدمات الکترونیک در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بایستی تلاش شود با استفاده  از روش های نوین و کم هزینه تر امکان ارتباط مردم با وکلایشان تسهیل شود.
معاون اجرایی رییس مجلس، با اشاره به مشکل کمبود فضای دفاتر کار اظهار امیدواری کرد:  با بهره برداری از ساختمان جدید دفاتر نمایندگان فضای خدمت رسانی بهتر فراهم شود.
لازم  به ذکر است  دراین مراسم مهدی کردلو با حکم معاون  رییس مجلس به عنوان مدیر کل دفاتر نمایندگان معرفی شد  و پرویز جعفری  به عنوان مشاور معاون اجرایی منصوب شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.