کد خبر : 5258
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 20:08
-

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

در این پیام آمده است: بسم رب الشهداء والصدیقین دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد. این دوران گویای مقاومت و

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و  ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های تمام شهیدان والامقام، رزمندگان، ایثارگران و خانواده های معظم آنها، بدین وسیله مراتب تهنیت و تبریک خود را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شهرستان به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) عزیز مسالت می نماییم.

سروان پاسدار مهدی طرفی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.