کد خبر : 36025
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 17:28
-

محمد باقر عباسی

مسئولان شرکت آبفا در کلانشهر اهواز به ترکیدگی لوله های آب رسیدگی نمی کنند

مسئولان شرکت آبفا در کلانشهر اهواز به ترکیدگی لوله های آب رسیدگی نمی کنند

مسئولان شرکت آبفا در کلانشهر اهواز به ترکیدگی لوله های آب رسیدگی نمی کنند ………………………………………….. اهواز ، شبکه خبری خوزستان ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ اجتماعی.آب و فاضلاب.انتقاد شهروندان فاز ۴ مهرشهر طی تماس تلفنی با شبکه خبری خوزستان نسبت به عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان مبنی بر بی تفاوتی و عدم رسیدگی به ترکیدگی لوله های

مسئولان شرکت آبفا در کلانشهر اهواز به ترکیدگی لوله های آب رسیدگی نمی کنند

…………………………………………..
اهواز ، شبکه خبری خوزستان ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ اجتماعی.آب و فاضلاب.انتقاد شهروندان فاز ۴ مهرشهر طی تماس تلفنی با شبکه خبری خوزستان نسبت به عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان مبنی بر بی تفاوتی و عدم رسیدگی به ترکیدگی لوله های آب این منطقه انتقاد کردند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، شهروندان این منطقه اظهار داشتند: چندماه است از ترکیدگی لوله های آب این منطقه گذشته است اما علی رغم تماس های متعدد ساکنان با سازمان آب و فاضلاب استان و شرکت آب و فاضلاب کلانشهر اهواز کسی پاسخگو نیست.
بر اساس این گزارش این شهروندان اذعان داشتند: آب جریان یافته آب تصفیه است و با وجود تبلیغات بسیاری که از سوی سازمان های آب و فاضلاب و رسانه ها مبنی بر مصرف بهینه آب انجام می شود بی تفاوتی درد آلودی از سوی مسئولان برای جلوگیری از هدر رفت آب فاز ۴ مهرشهر دیده می شود.
شهروندان فاز۴ مهرشهر ادامه دادند: شهروندان این منطقه از هدر رفتن آب بسیار ناراحتند .

این شهروندان خواستار رسیدگی به این مسئله و ترمیم لوله های آب فرسوده از مسئولان بخصوص مسئولان ذی ربط شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.