کد خبر : 39608
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 14:03
-

اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

فرامرزی سرپرست اداره کل حسابرسی شهرداری اهواز شد

فرامرزی سرپرست اداره کل حسابرسی شهرداری اهواز شد
پاکدستی ،صداقت ،امانتداری و مدیریت جهادی - رعایت قانون در برنامه ریزیها و انجام تکالیف قانونی - ایجاد تحول در برنامه ریزیها و فعالیتها با استفاده از افراد ،کاردان ،پاکدست و مجرب و توانمند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، هاجر فرامرزی بعنوان سرپرست جدید اداره کل حسابرسی شهرداری اهواز منصوب شد.
در متن حکم خانم فرامرزی چنین آمده است:
سرکار خانم هاجر فرامرزی
سلام علیکم
ارائه خدمت شایسته به مردم شریف اهواز مستلزم برنامه ریزی و کار جهادی و صادقانه است و نقش سازمانهای وابسته به شهرداری در این خدمات نقشی موثر و بسیار حساس است شفافیت در حوزههای مالی و تنظیم بودجه سازمان ها و برنامه ریزی بهنگام در افزایش نظم و انضباط در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است اداره کل حسابرسی نیز حسب قانون وظیفه ی خطیر و مهمی بر عهده داشته و عملکرد دقیق آن از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است. از سوی دیگر همکاران توانمند و ساعی خصوصاً بانوان میتوانند در این زمینه نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.
لذا با توجه به ضرورت حضور بیشتر بانوان در مدیریت شهری در جهت کمک به بهره وری شهرداری و نظر به سوابق و تجارب جنابعالیه به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل حسابرسی شهرداری اهواز منصوب می گردید. انتظار است با استفاده از تجارب گذشته و با همت و تلاش مضاعف نسبت به انجام وظایف قانونی در آن حوزه اقدام نمائید.
پاکدستی ،صداقت ،امانتداری و مدیریت جهادی – رعایت قانون در برنامه ریزیها و انجام تکالیف قانونی – ایجاد تحول در برنامه ریزیها و فعالیتها با استفاده از افراد ،کاردان ،پاکدست و مجرب و توانمند.
اقدام به موقع و زمان بندی مناسب جهت انجام حسابرسی قانونی و تشکیل جلسات شورها ای سازمان ها – پی گیری جدی مصوبات شورای سازمانها و ارائه گزارش نتایج مربوطه در دوره های منظم به حوزه شهردار – هماهنگی و تعامل با بخشهای مختلف شهرداری خصوصاً اداره کل برنامه و بودجه و اداره کل امور مالی در این مسئولیت مورد تاکید است.
بدیهی است کلیه سازمانهای شهرداری موظف به همکاری کامل با آن اداره کل باشند می امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و عنایات ائمه معصومین علیهم السلام در خدمت به مردم شریف اهواز در این مسئولیت
موفق باشید

‘گفتنی است پیش از این رحیم عچرشاوی این سمت را بعهده داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.