کد خبر : 55941
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 10:44
-

مرکز مشاوره روانشناختی  عمومی در اهواز افتتاح شد

مرکز مشاوره روانشناختی  عمومی در اهواز افتتاح شد

صبح امروز به مناسبت هفته جوان و نیمه شعبان با حضور  مدیر کل و سر پرست  معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان ومدیر بهزیستی شهرستان اهواز ، یک مرکز مشاوره روانشناختی  عمومی در اهواز افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی در این باره گفت:یکی از مهمترین اهداف راه

صبح امروز به مناسبت هفته جوان و نیمه شعبان با حضور  مدیر کل و سر پرست  معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان ومدیر بهزیستی شهرستان اهواز ، یک مرکز مشاوره روانشناختی  عمومی در اهواز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی در این باره گفت:یکی از مهمترین اهداف راه اندازی مراکز مشاوره روانشناختی  خدمتی است که در قالب ارتباط تخصصی روان شناختی فردی یا گروهی ارائه شده و در آن مشاور یا روان شناس با داشتن مهارت ها وصلاحیت های علمی وحرفه ایی ، مخاطب یا مخاطبان را با روش های منطبق بر نیاز هایشان یاری نموده تا با شناخت بهتر خود به طور موثرتری عمل کنند.

کریمیاد خاطر نشان کرد:۱۸۲مرکز مشاوره غیر دولتی در استان و ۸۶ مرکز در اهواز با مجوز بهزیستی  فعالیت می کنند و همچنین  کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی نیز  مشاوره رایگان  به شهروندان ارائه  و در صورت نیاز به مراکز مشاوره حضوری دولتی به صورت رایگان و خصوصی ارجاع داده می‌شوند.

IMG 7436 censored

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.