کد خبر : 13226
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 8:03
-

مراکز درمانی سپاه آماده خدمت رسانی به مردم/سپاه با تمام ظرفیت ها وارد میدان شده است

مراکز درمانی سپاه آماده خدمت رسانی به مردم/سپاه با تمام ظرفیت ها وارد میدان شده است

فرمانده سپاه ولی عصر(ع) خوزستان گفت: مراکز درمانی سپاه خوزستان به صورت کامل آماده خدمت رسانی به بیماران هستند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با توجه

فرمانده سپاه ولی عصر(ع) خوزستان گفت: مراکز درمانی سپاه خوزستان به صورت کامل آماده خدمت رسانی به بیماران هستند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و تلاش همه جانبه برای مقابله با این بیماری ، سپاه نیز در کنار سایر دستگاه ها با تمام ظرفیت وارد میدان شده است.

وی افزود: سپاه خوزستان با روحیه انقلابی در تمامی بحران ها حضوری فعال دارد و اکنون نیز بسیجیان و پاسداران برای کنترل ورودی و خروجی های شهرها مشغول هستند و بسیجیان نیز در زمینه گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری، فعالیت دارند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: سپاه خوزستان همچنین در زمینه آموزش برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از طریق فضای مجازی و پیام رسان ها، خدمات خوبی را به مردم خوزستان ارایه می‌دهد.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی نیز در نقاط مختلف خوزستان در کنار مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی، برای مقابله با این ویروس پای کار هستند.

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور ادامه داد: مراکز درمانی سپاه خوزستان نیز به صورت کامل آماده خدمت رسانی به بیماران هستند.

وی افزود: در زمینه کشف انبارهای احتکار لوازم مورد نیاز مردم نیز ماموران اطلاعات سپاه تاکنون اقدامات خوبی را صورت داده و در این زمینه همچنان با جدیت پای کار هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.