کد خبر : 15171
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 21:54
-

مراسم تودیع و معارفه چهار نفر از کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی در تالار آفرینش برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه چهار نفر از کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی در تالار آفرینش برگزار شد

*در‌ مراسم تودیع و معارفه مسولین سازمان منطقه ویژه مطرح شد: تغییر کلی رویکرد به HSE طی سالهای اخیر* شهیدی نیا: توجه به دستورالعمل های HSE جز ارکان اصلی تمامی فعالیتهای صنعت پذیرفته شده است. به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، صبح امروز، مراسم تودیع و معارفه چهار نفر از کارکنان این


*در‌ مراسم تودیع و معارفه مسولین سازمان منطقه ویژه مطرح شد: تغییر کلی رویکرد به HSE طی سالهای اخیر*

شهیدی نیا: توجه به دستورالعمل های HSE جز ارکان اصلی تمامی فعالیتهای صنعت پذیرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، صبح امروز، مراسم تودیع و معارفه چهار نفر از کارکنان این سازمان در تالار آفرینش برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: در این ایام که درگیر مسئله بیماری کرونا هستیم برای گذر از این بیماری و ایام سخت، بیش از گذشته نیاز به استغاثه به درگاه الهی داریم و امیدواریم به برکت وجود این ماه عزیز گشایشی در کل جهان ایجاد شود و مشکلی که طی چند ماه گذشته تمام دنیا را درگیر کرده، بر آن فائق آییم و از این شرایط خارج شویم.
سید امید شهیدی نیا، با تاکید بر حساسیتهای HSE در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، خاطر نشان کرد: آنچه که در طراحی این منطقه برای بخش HSE دیده شده است بسیار حائز اهمیت و از موارد حاکمیتی منطقه به شمار می رود و در این راستا تاکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.
وی یادآور شد: ظرف چند سال گذشته، با اتفاقاتی که در منطقه در حوزه HSE افتاد، یک تحول شکل گرفت و نگاه شرکتها به مقوله HSE تغییر اساسی کرد. خوشبختانه با برنامه هایی که در حوزه طرح توانمند سازی دنبال کردیم، HSE به عنوان یک نهاد دست اول و پر اهمیت پذیرفته شد؛ در صورتی که پیش از این، در بخشهای تولیدی تنشهایی با فعالیت این مجموعه وجود داشت.
شهیدی نیا افزود: با این تغییر رویکرد، توجه به دستورالعمل های HSE جزء ارکان تمامی فعالیتهای صنعت پذیرفته شد و هم اکنون این منطقه در سطح صنعت نفت به عنوان یک الگو شناخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه HSE راه نرفته زیاد داریم اما سنگ بنای این موضوع گذاشته شده و شرکتهای پتروشیمی نیز ریل گذاری را پذیرفته اند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در خصوص انتصابات در سازمان گفت: جابجایی ها در سازمان ما نشان ضعف افراد نیست، بلکه معمولا در جهت تقویت فضای موجود است. افرادی که خوب کارکنند، تلاش کنند و به مسئولیت های تعریف شده پایبند هستند دیده می‌شوند. ما در انتصابات به مسائل حاشیه ای اعتقادی نداریم و تاکنون تلاش بر این بوده که ملاک انتخاب و انتصاب، صرفا شایستگی و تخصص نیروها باشد.
روز گذشته، سیدامید شهیدی نیا در احکام جداگانه، محسن ادیبی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و تشریفات، سیاوش فرجی را به عنوان رئیس دفتر مدیرعامل و مهرزاد غیبی را به عنوان رئیس HSE و پدافند غیرعامل منصوب کرده بود. همچنین با پایان یافتن خدمت سی ساله حسن میناوی، وی به درجه بازنشستگی نائل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.