کد خبر : 39942
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 9:47
-

مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی  شهرداری اهواز برگزار شد

   مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با حضور دکتر موسی پورمعاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، شمس معاون خدمات مدیران مناطق یک، دو، شش و مدیران ارشد این معاونت برگزارگردید. به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز، مراسم تودیع پرویز حسینی معاون پیشین معاونت فنی و

   مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با حضور دکتر موسی پورمعاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، شمس معاون خدمات مدیران مناطق یک، دو، شش و مدیران ارشد این معاونت برگزارگردید.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز، مراسم تودیع پرویز حسینی معاون پیشین معاونت فنی و عمرانی و معارفه مهدی مراد حسینی سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی انجام گردید.

متن حکم آقای مرادحسینی به شرح ذیل است:

جناب آقای مهدی مراد حسینی

سلام علیکم

شهر اهواز بعنوان مرکز استان مهم و راهبردی خوزستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و شهرداری اهواز باید با استفاده از ظرفیت های علمی و اجرائی و اعمال مدیریت جهادی تلاش صادقانه و کار شبانه روزی حرکت شهر را در مسیر صحیح پیشرفت و آبادانی هدایت نموده و با خدمات گسترده به شهروندان عزیز و کسب رضایت آنان موجب افزایش سرمایه اجتماعی گردد.

قطعاً نقش معاونت فنی و عمرانی در این زمینه بسیار اساسی و تاثیر گذار است اغتنام فرصت و اهتمام ویژه با کار و تلاش و حرکت بر مدار عدالت، همچنین توجه ویژه به کاهش مشکلات خصوصاً محلات کم برخوردار بخشی از ضرورتها و از جمله انتظارات بحق مردم قدرشناس اهواز است.

ندا با توجه به تخصص و سوابق اجرائی ،جنابعالی بموجب این حکم بعنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز منصوب می گردید. لازم است با برنامه ریزی دقیق علمی و کاربردی همچنین بهره گیری موثر از ظرفیتها و سرمایههای انسانی خلاق و متعهد، تدوین راهکارهای مناسب جهت بهینه سازی فرآیندهای اجرائی و ارتقاء کیفی فعالیتهای حوزه عمرانی در تحقق اهداف شهرداری بویژه مدیریت هوشمند سرمایههای سازمانی اجتماعی انسانی و (فیزیکی و ارتقای سرزندگی شهر تلاش نمائید.
– رعایت قانون و مقررات و برقراری نظم و انضباط اداری
استفاده از دانش ،روز مدیریت جهادی و بهره وری در تمامی فعالیتها
– نظارت دقیق بر فعالیتهای عمرانی خصوصاً برنامه ها و اقدامات سازمان عمران شهرداری – نظارت جدی بر طراحی و کیفیت اجرائی طرحها و پروژه های عمرانی
– ارتباط پیوسته با مناطق و نظارت دائمی بر عملکرد بخش فنی و عمرانی آنها – سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های نیمه تمام.
– حذف زمینه ها و مبارزه جدی با هر نوع فساد.
– ایجاد آمادگی لازم جهت انجام طرحها و پروژههای فاخر وارزشمند در شهر.
استفاده از نیروهای با انگیزه ، سالم و پرتلاش و ارتقاء سازمانی آنان بخشی از انتظارات از آن مدیریت می باشد.
امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و استفاده از مبانی دین مبین اسلام و سیره اهلبیت علیهم السلام تاکیدات امام راحل عظیم الشأن ومنویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خصوصاً در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارائه خدمات بی وقفه به شهروندان موفق و موید باشید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.